Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

četvrtak, 12.07.2012.

Test tvoje Igre 4: Ocjenjivanje

I nakon dugog iščekivanja, evo rezultata Testa tvoje Igre 4. Konkurencija je bila oštra, s X odgovora isprepletenih s nevezanim raspravama o seksu, o tome što žene kažu da vole i sl. Kako post ne bi bio ogroman, stavio sam svaki odgovor i ocjenu u svoj spoiler - samo kliknite kako biste ga otvorili ili zatvorili. To ne znači da su tajni - naprotiv! Postavio sam ih na takav način samo kako se ne bi moralo scrollati gore dolje po pola minute kroz brdo teksta.

Kod tumačenja ocjena, imajte na umu da su moji kriteriji manje više ovakvi:

5: vrhunska igra. Čisto Alfa
4: vrlo dobra igra. Prilično Alfa.
3: prosječno ili malo iznad prosjeka. Miješano. Alfa manevar s dobrom namjerom koji ne ispada baš dobro, ili Beta koji se slučajno dotiče Alfe.
2: prosječno ili ispod prosjeka. Beta / klasična anti-igra
(2 i 3 imaju taj rang samo zato što je prosječan (i najbrojniji) Beta muškarac prilično nisko, negdje u kategoriji 2 do -3. U 2 također spadaju i savjeti koje daju časopisi, bračni savjetnici i sl.)
1. Katastrofa. Najgora moguća anti-igra.

TEST #1: Izašao si vani sam, sjediš u opuštenoj Alfa pozi i pijuckaš pivo, coca-colu, viski ili što već. Izgleda da si dobre sreće, jer ti same od sebe priđu dvije djevojke, koje se zovu Anita i Jelena. Malo popričaš s njima, upoznate se i Anita ti čak želi platiti piće. Nakon 10 minuta Anita, s kojom si ostao pričati nasamo kaže da ona i prijateljica idu, ali da bi voljela da se opet vidite kad budeš išao vani. Da ti svoj broj i ode. Kako zanimljiva djevojka je ta Anita, pa čak i odvažna! Ti se još malo muvaš uokolo, zabavljaš i provodiš svoju večer kako ti odgovara.

Preksutra ujutro joj pošalješ kratku poruku, u kojoj je pozdravljaš i pitaš kako je. Nakon dvije tri entuzijastične poruke, točno kada razmišljaš kako bi je pozvao da se nađete, ona iznenada šalje sljedeće:

"Baš je bilo super onu večer. Btw, sjećaš li se mog imena?"
(Napomena za čitatelje: naravno da se sjećaš)

Što ćeš uraditi?

LEMY:

" Zoves se Anita, kako bi zaboravio, tako mi se zvala bivsa "....
alt. dosao bi sa Jelenom i rekao " dogovorite se "...


Ocjena: -3/5 Nah... nije loše implicirati preselekciju, naprotiv, ali ne toliko detaljno. Dobro je što u osnovi ignoriraš test, ali ako je odmah kreneš mamiti s "bivšom", može pomisliti da si creepy ili da imaš Jednoitisi bolje zvučalo da je kraće, tipa "Isto kao i moja bivša."
alt. opcija ne vrijedi jer se ne nalazite, samo se dopisujete. Kada biste se našli, to bi i bilo uspješno rješenje testa, tako da ne bi bilo bitno što kažeš. Za ovu prvu, mislim da si s prvim odgovorom "Naravno, Jelena" bio na puno boljem tragu ;-)


DŽUKELA:

1 - "Ne, bio sam previše pijan. Pomozi." Zašto postavlja pitanja na koja ne želi znati odgovor?

Ocjena: +3/5 začudo, ovo uopće nije loše rješenje. Zapravo, okreće njen test (a ipak jest test, iako su se neki pitali) naglavačke time što "potvrđuje njen strah" i nema nikakav način razlikovanja šališ li se ili ne. 50% šanse da se upletete u igru pogađanja, ergo uspjeh i nastavak komunikacije. Jedini razlog zašto nije 4 ili čak -5 je zbog ovoga "pijan". Moglo je biti samo "Nope", izazov da uzme ili ostavi.


VUK

1) "ti se sjecas mog."
Druga malo losija opcija je: "[jedna rijec tj neki nadimak koji ces izmisliti a ima veze s nekom njezinom malom imperfekcijom ili necim zgodnim sto se desilo tokom upoznavanja]"
Niti za zivu glavu ne napisati "Anita," ili, jos sto puta gore, "Da, naravno! :) Anita!"


Ocjena: 5/5 Kratko, jasno, ne pokušava se opravdavati (ovo je važno!) i dobro prepoznaje psihološku pozadinu slučaja.
p.s. vjerojatno te neće nimalo začuditi da je ovaj slučaj stigao iz vrlo amerikanizirane i razvijene zemlje/kontinenta na južnoj hemisferi


BLADE 777:

1. Inače, ne pamtim baš najbolje imena, ali sam tvojem imenu namjenio posebno mjesto.
Naravno, pozvao bih je što prije da se nađemo.


Ocjena: +3/5 utješno izbjegavanje odgovora, u pokušaju balansiranja između ne-odgovaranja i uvjeravanja da ti ipak znači nešto. Dobro je jer te ne gura u ponor, a nije dobro jer samo odgađa sljedeću poruku (koja bi neminovno bila "da, ali kako se zovem?."


TEOBALDIN TEATAR:

1. "Da, odlično je bilo... naravno da se sjećam... joj gle, sad mi se baš zablokiral mozak... a znam da je jako lijepo ime..."

Ocjena: +2/5 od ovoga će stvarno pomisliti da ne znaš (a prije je to mislila samo kao šalu/test), + joj daješ kompliment koji ne zaslužuje. Nije katastrofa, jer ipak nije potvrdilo da znaš ime, ali nije uopće potrebno gurati stvar u smjeru koji bi je ovaj put stvarno mogao povrijediti, i onda je nakon toga tješiti. Ukratko, "brižna kretenska igra", a to baš ne radi. Da je odgovor ostao samo na prve dvije trećine, bio bi puno bolji.


TZAR:

1. tvoja zadnja izjava transcendira u dvije potencijalne varijacije ali na žalost u svakoj od njih se očituje prevelika mentalna nestabilnost i s toga ću te morati zamoliti da me više ne kontaktiraš radi obostrane dobrobiti.
var1: zašto mi vrijeđaš inteligenciju s takvim pitanjem, Anita?
var2: super ti je s nekim koga nije briga niti kako se zoveš! što to govori o tebi?


Ocjena: +2/5 katastrofa, svađalački, neće te odvesti nikamo i nema šanse hrčka uvjeriti u išta, ali možeš se kladiti da bi dobio barem jedan odgovor u kojemu strastveno tvrdi da nije tako mislila i da "nije takva djevojka" (iako naravno da jest) blah blah blah i nastavila bi misliti na tebe. Vlaga u vagini se rađa u defenzivnoj pozi.


NORGE:

1. "Da, bilo je ok, koje su mi boje oči? :P"

Ocjena: -5/5 Dakle, boli te k**ac. Potpuno ignoriraš test, okrećeš ga na nju, samo te malo ukopava dvostruka potvrda. Bez onog "da" na početku, dovoljno je samo "bilo je ok". Ali smjer je jako dobar.


RICI:

1 Kako ne, Anita, cijeli dan razmisljam kako bi ti lijepo stajalo moje prezime :)

Ocjena: 2/5 Iako je ovo očito šala (što si istakao smileyem) i lijepo je i slatko s humanističkog stajališta, svejedno upadaš u njenu zamku s imenom, a to što joj usput daješ kompliment (koji nije zaslužila! opet!!!) ti neće nimalo pomoći. 80% šanse da osjeti iznenadno zatvaranje labije i racionalizira to kroz "ovaj tip mi se nije sviđao jer me odmah htio ženiti".


CAKANA:

1. "Začudo, da. Želiš li da ga zaboravim ili da odemo na neku kavu?" (Pitanje je glupavo i bezobrazno pa zato i odgovaran s dozom bezobrazluka, ali dajen priliku za iskupljenje, + bilo koji pozitivan odgovor na moj ultimatum, npr. "Ono drugo :)" ili "Ne želim da ga zaboraviš", dovodi me u prednost jer je sad ona ta koja meni izražava naklonost.)

Ocjena: 5/5 oštro, neki bi rekli čak i trunku previše, ali kako sam napisao Tzaru, vlaga u vagini se rađa u defenzivnoj pozi. Pravilno prepoznaješ da je karakter njenog pitanja bezobrazan i stoga ga ne treba shvaćati ozbiljno, a vrlo je dobra stvar što postavljaš stvar tako da si ti već spreman NJU otpisati i ako se ona na to naljuti, nisi ništa izgubio. Izvrsno.


MUCIJE:

1. Napisao bih joj poruku: ''Pa... Ovaj... Hmm... Gertruda, šta nije? Ili Berta? Oprosti, ne sjećam se koje je točno, al sam siguran da je jedno od to dvoje! ;)''


Ocjena: -5/5 Izvrsno, zeza je na vlastiti mamac, a prikladno je svakoj situaciji i lagano za one kojima malo "okrutnija igra" iz Cakaninog odgovora još ne leži. "Oprosti" je malo nepotrebno čak i u tom slučaju, ali nećemo cjepidlačiti.


ANONIMAC SINONIMAC:

''Je je Anita...kako ne...mantrao sam ti ime do sljedećeg jutra da mi se ne desi amnezija ;)...šta se imena tiče barem...tvoja spontana odvažnost nezaboravljiva je''
...sad ona tu nešto hi hi hi...kirla malo pa mudruje al to režemo sa ''meni se nekako čini da si imamo dosta toga za reći a obzirom da nisi sramežljiva bilo bi to lijepo odraditi u neko skorije vrijeme kroz neku večernju šetnjicu''

ovo je ujedno i predposljednja poruka prije nalaženja,osim ako ne radi van države ili tkao nešto...odugovlačenje se ne tolerira i svako njeno javljanje prati se finim vremenskim razmakom između pitanja i površnog odgovora....ako se nađemo...to je to


Ocjena: +3/5 ovo je pristup koji ja nazivam "samopouzdani dobri dečko", i koji inače podučavam kao zdravu osnovu za svih koji tek počinju igru. Ne izlaže te puno, nije drastično u suprotnosti s tvojom prirodom, a privlačan je. Nažalost, vremena su se promijenila, i čak i to često više nije dovoljno za izbjegavanje smrada Bete koji će žena osjetiti na tebi. Plus bodovi za samopouzdanje i zezanje, minus za neprepoznavanje potrebne razine igre.


KOMENTAR:

1. Ignorišem drugu rečenicu i krećem na jedan od dva načina:
a) ako je baš dobra, dosta suptilnije prilazim i opipavam puls. Pitam je: "a gdje se Jelena izgubi onu noć"?
b) ako nije baš taj kalibar onda brzinski odradim: "biće i bolje, javim ti se ovih dana"


Ocjena: 4/5 Stvarno ovisi o tome kakav kalibar žena inače privlačiš u svoj krevet, ali pretpostavivši da je ova dobra i stoga vrijedna napora, ovo je sasvim ok. Ignorira test, bez da je plaši time da ipak ne znaš, i skreće temu u nešto probavljivije. Također spada u "samopouzdani dobri dečko" pristup koji sam naveo u prošloj ocjeni.


MORPHY:

1. "Hmmm, sjećaš li se ti mog?" Cura pokušava igrati igru (jer ako ti je platila piče, a i bili ste i sami kasnije te kasnije chatali (između ostalog), očito je zainteresirana) i testira (drama testonašanje koje ne treba previše tolerirati (na način da kažeš nešto tipa "Naravno") već treba humoristično vratiti lopticu natrag. Problem je što se ovdje radi o pismenoj komunikaciji gdje se puno toga gubi (govor tijela, izraz lica) kojim bi joj mogao dati do znanja da nisi kreten već se šališ (cocky-funny). Obzirom da si (sam) proveo dovoljno vremena s njom da me upozna (da zna da sam cocky-funny), onda bi ovu poruku trebala ovako shvatiti.


Ocjena: +4/5 Prvo, drago mi je da je netko prigrlio terminologiju i zna je prepoznati u stvarnosti. Isto okretanje, bez elementa "utjehe" kao u Komentarovoj ideji, i stoga malo bolje. Samo mislim da je ovo "hmmm" malo nepotrebno, ali svejedno, vrlo dobro.


MEHINJO:

1. Kratak SMS: "Naravno, Jelena".
Naravno da znam da se zove Anita, ali spominjanje njene frendice je točno ono što bi upalilo po mojem mišljenju, P&P tehnika!


Ocjena: 5/5 Kratko, jasno, zezantski ali bez da je uvredljivo, i točno onaj dvostruki kompliment kojeg ona pokušava uribati iz tvojeg bunara kako bi potvrdila privlačnost.


VALIENTE LEON:

1. Hmmm, sjećaš se ti mog imena?

Ocjena: +4/5 Isto okretanje, bez elementa "utjehe" kao u Komentarovim i Morphyevim idejama, i stoga malo bolje. Samo mislim da je ovo "hmmm" malo nepotrebno, ali svejedno, vrlo dobro.


ERAZMO:

1. "Naravno, ali ne bi bilo loše da me podsjetiš."

Ocjena: 2/5 dobronamjerno, smjer nije toliko loš, ali svejedno dvostruki FAIL. Prvo potvrđuješ ono što (velikom vjerojatnošću) nije htjela znati, a zatim pokazuješ nesigurnost (vjerujem da nisi to namjeravao, ali svejedno). Ako ćeš već igrati tu kartu, bolje je da to radiš bez nesigurnosti.


PUTIN:

1. TI mora da si jelena

Ocjena: 5/5 Isto okretanje, bez elementa "utjehe" kao u Komentarovim, Valiente Leonovim i Morphyevim idejama, i stoga malo bolje. To što nemaš onog opreznog "hmmmm" te gura u rang petice.


KAZANOVA:

1. " Ne...ali mozda kad te vidim da se sjetim ....nadjemo se na kafi tu i tu, u to i to vrijeme " ...

Ocjena: 5/5 Heh heh. Vrlo slično Cakani, a trenutna eskalacija isto nije loša stvar. Jedino mi djeluje trunku usiljeno kao poziv budući da to nitko još nije ni spomenuo i suprotno je naboju poruke (prolasku testa), ali svejedno... -5.


Što bi žene voljele čuti kao odgovor? (skupno):

1. "Teobaldice draga, kako bih ja mogao zaboraviti tvoje ime!?"

Ignissov komentar: Oh Bože... celibat! CELIBAT!!!

1. (nikad ne bi postavila takvo pitanje koje odaje očitu nesigurnost, što je u suprotnosti s ponašanjem od neku večer). Dakle ona je malo nesigurna i želi potvrdu da mu se sviđa. Voljela bi čuti nešto kao:
Daj Anci ne nori, kad se vidimo :)

Ignissov komentar: tako nešto je dobronamjerno, ali "samopouzdani dobri dečko" nije dovoljan za ovaj slučaj, i takvi pristupi bi imali ne više od +3. Sorry.


Što se stvarno dogodilo?

Napisao sam sljedeće:

"Naravno, ti si Jelena."

Zakon, zar ne?

Sekundu-dvije poslije, uhvatio me crv sumnje. Ali vidi kako se ona čini kao stvarno dobra djevojka... što ako je ovo uplaši ili ako stvarno pomisli da je se ne sjećam i da nije ostavila dojam na mene? Naposljetku, činila se tako nekako pristojna i gotovo delikatna, bez svih onih odlika po kojima inače prepoznajem ogromne brojeve i paljenje na kretensku igru. Rekao bih čak da je ta tendencija fantaziranja jedna od mojih slabosti koja se tada nesretno manifestirala. U fatalnom trenutku, zastao sam i u poruku dodao još i ovo:

"Šalim se, znam da je Anita ;-)"

Send.


Bam. Kao da si probušio balon. Naravno da nisam dobio odgovor. Negdje navečer sam joj poslao još jednu poruku tipa "je li te nešto pojelo?", s istim manjkom rezultata.

Nakon deset dana, stiže odjednom poruka od nje, u kojoj toplo i s puno smileya pita gdje sam, kako sam, što radim, itd. Odgovorio sam nešto pristojno kratko o tome gdje sam (u drugom gradu) i što radim.
Ona je opet poslala poruku prepunu smileya kako je to nevjerojatno cool, kako mi zavidi i rekla da ona sada radi negdje.
Ovaj put bez ikakvih namjera, pitao sam najbezazlenije čime se bavi i kako joj je tamo.
Iznenadna tišina. Nula. Nada. Ništa.

Nakon dva tjedna sam poslao još jednu poruku, ali također me dočekala tišina pa sam odustao i posvetio se drugim stvarima.

I dan danas se pitam koji je vrag bio toj curi i što se tu dogodilo (za one koji bi mogli dobiti pogrešnu ideju, ne, to uopće nije dobra stvar za nju). Naravno, znao sam da sam u onoj prvoj poruci kritično zasrao i navikao sam na testove, isparivanja, toplo-hladno i sve ostale gluposti, ali sve ovo ostalo je bilo toliko bizarno i nepredvidljivo da nikakva igra to nije mogla objasniti. Kao da sam se dopisivao s generatorom slučajnih brojeva.

Ocjena koju bih dao sam sebi: +2/5 Dobra namjera, ali pokvareno Beta izljevom u posljednji tren. U međuvremenu sam naučio lekciju.

TEST #2: Upoznao si prije par tjedana u izlasku neku djevojku i počeli ste se sviđati jedno drugome. Nakon još malo razgovora dogovorili ste se i izašli ste na spoj koji je bio super. Poslije spoja ste opet pričali i poslala ti je još poruku da joj je bilo lijepo. Nakon još par dana toplog dopisivanja, zoveš je na drugi spoj i dobivaš ovakav odgovor:

"Mislim da ću te morati razočarati, ali ne mogu opet na kavu... moram biti iskrena i reći ti da sam nedavno upoznala nekoga tko mi se sviđa, i da bih se osjećala nelagodno kad bi se našla s tobom. Sorry."

Što ćeš uraditi?


LEMY:

2.sve ok, cemo na kapucino

Ocjena: +4/5 Šanse da je izvučeš vani iz ovako loše situacije su minimalne, tj. 80% je šanse da ćeš biti odbijen, ali ne škodi probati (dok god je to na ne-patetičan način kao ovdje). Sveukupno da je to dobar manevar. Sviđa mi se da ne osjećaš potrebu uvjeravati je u išta.


DŽUKELA:

2 - "Ali možemo biti samo prijatelji"... pa je probam izvući tako "samo prijateljski" i onda nešto poduzmem

Ocjena: -4/5 Da se razumijemo, bez ovog iza navodnika bi bilo patetično i čista jedinica, jer joj daješ svoja jaja na pladnju. Nema smisla nagrađivati nepouzdanost i manjak kvalitete svojom pozornošću. No namjera je sasvim legitimna. Pokušati se naći se još jednom, i onda poduzeti nešto apokaliptično. U najgorem slučaju nisi ništa izgubio. A to što je naizgled predavanje nije loša stvar - sjećate li se fenomena racionalizacijskog hrčka, dragi čitatelji? Ovo hrčku daje ono što nazivamo "mogućnošću poricanja" - i.e. nije se našla s tobom da bi je prasnuo ili da prevari tog novog tipa, nego "jednostavno se dogodilo". Sve u svemu, pristup je sličan Lemyevom.


VUK

2) Ovdje postoje dva dobra odgovora:
a) "Pa kako ovo odjednom? A moji roditelji se vec raduju da ce upoznati moju novu djevojku." Ovo pali ako si na tom jedinom dejtu bio dovoljno cool tako da ce ona znati da je ova tvoja poruka zezancija.
b) ako ne znas da li si bio dovoljno cool na dejtu, onda ucini ovako:
- najbolje je ne odgovoriti nista.
- malo losije od toga je odgovoriti: "ok" ili "uredu" (da, sve malim slovima i spojeno)


Ocjena: +4/5 Ovo ovisi o čitatelju da, ali ako se spominje da je spoj bio super, to znači i da si bio cool, prenio "ono nešto" i da se barem nešto desilo, tako da bi ta šala prošla bez problema. E sad, ovo je u redu izjava da se ispadne zabavan s malo P&P-a... ali kao što pišem Džukeli, čemu trošiti energiju na zabavljanje cure koja se ponaša na ovakav način? Garantiram da će ona napisati "haha", ali da to neće dovesti ni do ponovnog nalaska ni do praska. Eventualno će ponoviti "da, ali...". + zbog druge varijante, koju smatram optimalnom bez obzira na to imaš li cool pozadinu.


BLADE 777:

2. Uživaj i otkloni nelagodu. A kada ti ta nelagoda zatreba, javi se.

Ocjena: +3/5 Bolje od prihvaćanja, svakako, ali ne puno: zaigran poziv da prihvati svoju droljastu prirodu i nešto napravi u budućnosti. Ali iskreno sumnjam da će joj takvo davanje pozornosti - kao "mene ne smeta ali biti ću ti dostupan blah blah blah" upaliti. Šanse da se opet javi su minimalne.


TEOBALDIN TEATAR:

2. "Cijenim iskrenost kod žene"... ali nastojao bih ju još malo zadržati u razgovoru, šaleći se i ne pokazivati preveliku zainteresiranost. Možda se ona još predomisli, dok ju ja dodatno šarmiram.

Ocjena: 2/5 Kako god postaviš, ona dobiva pozornost za to što te ostavila na cjedilu i ponašala se nepouzdano. Mislim da to nije dobra ideja kako god da je postaviš. Za razliku od jednog konačnog pokušaja dok se privlačnost još svježa, upuštati se u široko šarmiranje će samo umlatiti ono što je preostalo.


TZAR:

2. iznimno mi je drago i osjećam neopisivo zadovoljstvo radi toga!
zbog čega mi je drago? "nedavno" opisuje određeni recentni vremenski period koji se mora preklapati s našim druženjem jer je to isto vidiš bilo nedavno. heh. to što si izlazila sa mnon u isto vrijeme kad i s njim dokazuje da si drolja, a to što više nemožeš izlaziti samnom jer se osjećaš "nelagodno" dokazuje da si i dvolična. to što si napisala "sorry" implicira da ti misliš kako je to meni krivo, ali zašto bi meni smetalo što više neću imati posla sa licemjernom kurvom? kamo sreće i da si prije rekla!


Ocjena: 1/5 Hrčak je nepobjediva sila. Nemoj se zamarati mišlju da će je ovo imalo pogoditi, čak i ako ti nije cilj navesti da se predomisli. Istina je da je zabavno i dobro kad muškarac tako precizno i kvalitetno objasni ženi zašto je to što radi loše i nepoželjno bez ikakvog "moljakanja", ali a) tko više ima volje za to? i b) misliš li da će se ona zbog toga osjetiti posramljeno?

Inače, po čistom coolness-faktoru je ovo za 5, nisam se odavno smijao ovoliko. Osim toga je i vrlo precizno, jer je jedan od rijetkih odgovora koji prepoznaje dihotomiju njene poruke - ako joj se ti ne sviđaš, a netko drugi da, zašto joj je onda neugodno naći se s tobom kao prijateljica? A ako joj se ti sviđaš, zašto onda ima nekog drugog? To je beskonačni labirint ispunjen hrčcima koji iskaču iz sjena.


NORGE:

2. "Ok, vidimo se u/na (mjesto prvog spoja) u 8. ;)

Ocjena: -4/5 zgodno, ali kolike su šanse da to uspije? Ona to očito ne želi, inače ti ne bi ni napisala takvu poruku. Mogućnost da se pojaviti iz osjećaja krivnje da će te ostaviti da čekaš uzalud (a koliki može biti njen osjećaj krivnje ako ti je tako nešto napisala) je minimalna, iako je ovo naravno opet bolje od moljakanja.


RICI:

2 Sjeti me se kad ga zaboravis ;)

Ocjena: 3/5 Ma daj. U redu je nešto pokušati kao da se ništa nije promijenilo, i samo je ignorirati, ali svi ovi pokušaji između, koji priznaju da te ona ne želi i istodobno se nadaju nečemu, neizbježno su moljakanje, ma koliko se mi sami sebi doimali samopouzdanima i alfa. Garantiram da se neće javiti, ali ako si doživio iznimku, rado bih je čuo.


CAKANA:

2. "Čestitke sretnom dobitniku! ;)"

Ocjena: 2/5 Ok, pristojno je, i pokazuje da te to ne dira. Ali sretnom? Zašto dobiva kompliment nakon što je napravila tako nešto? Komplimenti ne otvaraju vaginalne usne.


MUCIJE:

2. Šaljem poruku: ''Upoznala si nekoga tko je zabavniji, privlačniji, šarmantniji i više cool nego ja???!!! Bože, pa ja takvu osobu tražim već godinama. Moraš me upoznati jer bojim se da se ovakva prilika neće ponoviti!! :)'' ;)''


Ocjena: 4/5 isto kao i kod Vuka, P&P je super. Ne dira te. Zabavan si. Ali u ovako lošoj situaciji, to je neće okrenuti, niti navesti da se nađe s tobom.


ANONIMAC SINONIMAC:

test 2 ''Ok,kad i ako pospremiš stvari javi se!Dobro smo se zabavljali''...ili tako nešto...jednostavno,bez puno radoznalosti jer naravno,rekla je šta je imala...uz srdačan osmijeh...vratit će se najvjerojatnije u skorijoj budućnosti sa povoljnijim vijestima...ako bude cimala samo da vidi kakos e diše i dali je zbog toga možda ispala loša osoba...nedorečenost sa prostorom za razmišljanje moja je ponuda

Ocjena: +3/5 Isto što sam rekao Riciju. U redu, ali jednostavno ne postoji način da to "ako pospremiš stvari" učiniš da zvuči Alfa ili privlačno. Ako zna da se može vratiti, mogu garantirati da se neće vratiti, iako kada bi se to dogodilo, tvoj pristup bi bio itekako pravilan.


KOMENTAR:

2. Ako sam već osjetio da bi odgovor mogao biti ovakav, sigurno da moje pitanje za izlazak ne bi bilo ovako direktno upućeno. Nego bi ostavio malo prostora da na ovo mogu odgovoriti sa: "nisam ni mislio da pijemo kavu, al mi je drago da si napokon upoznala nekoga ko ti odgovara"

Ocjena: 4/5 slučaj je bio uistinu iz vedra neba, nakon nekoliko dana vrlo vedrog dopisivanja u kojemu se impliciralo ponovno viđanje. Svejedno, vrlo dobro razmišljanje (pogotovo "nisam ni mislio da pijemo kavu", ako se javi ostavlja mogućnost da je "iznenadiš", iako šanse da nešto postigneš su minimalne.


MORPHY:

2. Opet je ideja ispati šaljiv, ali u ovisnosti koliko je njoj ugodno (komforno) bilo s tobom na prvom spoju (opet se puno toga gubi u dopisivanju zbog čega je isto jako loše). Ona mora znati da se šališ (i zato čim ekstremnije tim je bolje). Nešto tipa "Ti dobivaš kuću i djecu, ali ja hoću svoje DVD-e natrag." ili "A taman sam na Faceu stavio status da smo u ozbiljnoj vezi".
Ali ako cura nije dovoljno razvila komfora i postoji mogućnost da ovo shvati ozbiljno onda je najbolje ništa ne odgovoriti. Sve ovisi kakvim si se pokazao na prvom (i je li ovakva poruka nešto što može očekivati od tebe kao šalu).


Ocjena: -5/5 Isti princip kao i kod Vuka, samo je malo rječitije pa zato mali pomak gore. To o razvodu je klasičan push/pull, koji naravno vjerojatno neće upaliti u ovako teškoj situaciji, ali predstavlja duhovitiji način za rješavanje situacije.


MEHINJO:

2. Prvo greška je što na prvom spoju nije došlo do pokušaja poljupca, jer ju je to vjerojatno ohladilo! Osim toga u medjuvremenu je bilo previse dopisivanja!

Uopće ne bih komentirao njen SMS, prekinuo bih svaku komunikaciju sa svoje strane i išao dalje! Ako nazove ili SMS-a onda bi prema slučaju odlučivao kako dalje.


Ocjena: 5/5 Tvoje zamjerke su sasvim na mjestu i dobra pouka da se mora djelovati što brže. Budući da se (što se dopisivanja tiče) radilo samo o logistici, te ničim nije odavalo hladnoću, mislim da bi rezultat bio isti.
U svakom slučaju, tvoje rješenje je optimalno. Next!


VALIENTE LEON:

2. Ako sam ostavio dobar dojam rekao bih nešto šaljivo npr.. "Ako ti kava nije dosta možemo mi raditi nešto drugo ." ili bi odgovorio kao mucije
Ako sam ostavio ne baš odličan dojam rekao bih sretno ti bilo , ako mi se javi nakon tog udaljavanja imam prednost, ako se ne javi, pa ima i drugih žena na svijetu.


Ocjena: 4/5 Kao i Mucijo, zdravi stav i solidan odgovor, ali koji svejedno ima jako male šanse budućeg uspjeha. Bilo kakvo impliciranje tipa "sretno" i sl., iako pokazuje da te to ne dira, će svejedno osigurati da se onda više neće javiti.


ERAZMO:

2. "U redu je. Pozdrav."

Ocjena: -4/5 opet "u redu". Nema potrebe davati joj ikakvih implikacija da se ne ljutiš ili ljutiš na nju. Pusti da tišina govori. Samo "pozdrav" bi bilo bolje, iako ni ovo nije nimalo loše.


PUTIN:

2. Nista ne brini, , Veceras u 6 budi spremna, dolazim po tebe idemo na jedno zanimljivo mjesto.

Ocjena: -5/5 Ponašati se kao da se ništa nije desilo, indiferentno ako ne uspije, i odmah gurati sastanak kao da je upravo dogovoren, rekao sam već, je sasvim u redu odgovor koji daje šansu za posljednji prasak. Za razliko od sličnog odgovora kakav smo vidjeli prije, plus zato što ima i mali mamac u obliku "zanimljivog mjesta".


KAZANOVA:

2. " Tvoj gubitak " .. i ne bih se vise smarao oko nje..doce ona sama

Ocjena: -4/5 Pokazuje da te ne dira... ili ipak ne? To je nešto što bi trebao pomisliti, a ne reći, jer neminovno zvuči malo ogorčeno. Opet, naravno da je bolje od moljakanja, ali u odnosu na tišinu ili malo kvalitetniju varijantu onoga što si htio reći nije idealno.


Što bi žene voljele čuti kao odgovor? (skupno):

2. Bilo bi dobro da prvo izrazi šok i nevjericu: "Ne, mogu vjerovati, što se dogodilo?!" ili "Zar sam te sa nečim povrijedio?"
Onda bi bilo dobro da se pomiri, ali nevoljko: "Ako si ti zaista tako odlučila, ne želim da budeš nesretna..." ili "Teško mi je to prihvatiti, ali, ne želim se nametat." Znači, on ne smije te silom zadržavati, ali ne smije izgledati kao da te se prelako odrekao.
No, nije dobro da ostane na tome, da odmah odustane; dobro bi bilo da još malo pokuša sa: "Ne vjerujem da bi te on usrećio kao ja." ili "Teško mi je odustati od tebe, previše si mi draga."

Ignissov komentar: oh Bože, ne opet. Ovo je vrlo humano, ali uvjeren sam da nije radilo nikada u povijesti čovječanstva (čast iznimkama ako postoje, poštujem vas). Ako išta, to što bi neka žena strašno voljela ovo čuti je indikator da će je boljeti i možda će pokušati to popraviti ako se napravi upravo suprotno. Svijet je okrutan.

2. Ovo pitanje je isto test koliko ti se sviđa. Dakle nije klasična košarica.
Voljela bi čuti nešto tipa: Imam iznenađenje za tebe, nakon toga si slobodna. (ne odustati niti biti dramatičan ni patetičan, prihvatiti to kao igru ne kao nogu). I naravno da će zaboraviti na onog drugog ako budete veseli i zanimljivi, i puni samopouzdanja!


Ignissov komentar: dobar pogled na stvar. Isto na što je ciljao Putin... tako da bravo :)


Što se stvarno dogodilo?

Bio sam iznenađen, ali ne šokiran. Pitao sam jesam li nešto pogrešno napravio ili je nečim uvrijedio, te naravno bih li joj odgovorio nešto tipa u redu, nešto tipa Tzar, nešto tipa Putin ili Džukela, ili nešto sasvim treće. Moje stanje je potrajalo točno 60 sekundi, a onda sam izbrisao njen broj i zaboravio na sve. Sljedeća!

p.s. u otprilike 15% slučajeva, ona se opet javi nakon puno vremena, nađemo se, i dobijem svoj zasluženi trofej. Možda bi stopa bila veća da sam uporniji, priznajem, ali jednostavno više nemam strpljenja trpiti bullshit i igre (ironično, eh?). U odnosu na količinu napora i živaca, mislim da je to dobra isplativost.

Ocjena koju bih dao sam sebi: 5/5

TEST #3: Upoznao si neku djevojku online i, nakon tjedan i pol dopisivanja, dogovorili ste se da se nađete na nekom javnom mjestu. Osjeća se kemija, ali nitko još nije ništa definirano izjavio o "sviđanju". Dođeš tamo, ugledaš je i ona ti mahne.

Kako ćeš je pozdraviti?



LEMY:

e...

Ocjena: 3/5 Nit' smrdi nit' miriše. Bolje nego rasipanje komplimentima i oduševljenje, ali samo po sebi ne postiže ništa, a moglo bi.


DŽUKELA:

3 - Rukovanje.

Ocjena: 3/5 Vidi: Lemy. Nije grozno, ali nije ni divno.


VUK

3) Klimnes lagano glavom prema gore i lagano joj prilazis. Be cool. Nemoj biti toliko animiran i uzbudjen kao da nisi bio na dejtu sa zivom djevojkom vec 3 godine.


Ocjena: +4/5 Nije loše, takav jezik tijela je svakako Alfa (i plus za kimanje prema GORE - heh), ali svejedno mislim da propušta priliku odmah napraviti nešto pozitivno.


BLADE 777:

3.Pozdravit ću je kao da se oduvjek znamo. Iskreno priznati koliko mi to prijateljstvo znači, a kroz komunikaciju se truditi da isto pažnje posvećujem razumjevanju što mi govori, kao i onome što joj želim reći.

Ocjena: +2/5 Volim miris Bete ujutro. Pod a) kakvo prijateljstvo, i pod b) kakva jednaka pozornost? Jedino što spašava ovaj dobronamjeran ali ne baš produktivan pristup je to što nije rečeno ili izraženo ništa od tih misli.


TEOBALDIN TEATAR:

3. Pozdravil bih ju kurtoaznim smješkom i kurtoaznom rečenicom, npr: "Drago mi je da smo se napokon i uživo upoznali." Komplimenete bih ostavio za kasnije, malo po malo.

Ocjena: 2/5 Beta. "Napokon" implicira da nisi mogao dočekati na to, reći isto je još gore, a komplimenti... moram li išta reći?


TZAR:

3. napravim nešto excentrično tako da odma zna s kim ima posla. ako nema smisla za humor i nije u stanju razumjeti umjetnost onda ionako ne želim imati ništa s njom. switch:
case1: prođem pokraj nje izbjegavajući eye-contact praveći se da je nevidim.
case2: okrećem se uplašeno oko sebe da vidim kome maše. kad shvatim da maše meni panično otrčim i izgubim se u gomili.
-realizacija oba slučaja mora biti izvedena besramno, kao da je to najnormalnije - tj. moram stvarno zamisliti ili da je nevidljiva ili da je iza nje alien kako bi dobio napad panike. cilj je da joj se izgubim iz vida ali da ja u svakom trenutku znam gdje je ona. promatram njenu reakciju i uživam kako se zgraža. za koju minutu joj neprimjetno priđem s leđa i dotaknem po ljevom ramenu, dok se ona okreće ljevo ja joj s desne strane prođem sprijeda i kad se okrene nazad stojim ispred nje i držim cvijet u ruci. kad me ugleda podignem jednu obrvu i imam savršeno ozbiljnu facu kao da je sve normalno i rečem njeno ime i zdravo i uručim joj cvijet (najvjerojatnije ružu). pravim se kao da se prije ništa excentrično nije dogodilo, najnormalnije se ponašam i još se stanem ja njoj zgražati ako ona počme dramatizirati...
poanta je da su sve žene bolesne i da bi mogli funkcjonirati ja moram biti još bolesniji - tek tada one shvate gdje im je mjesto!


Ocjena: 4/5 Case 1 je čisto zlato. Vrlo suptilna stvar koja implicira da ti nije uopće zapela za oko i samo si pogledom kratko flertovao s nekom drugom. Očekuj da ti se odmah počne dokazivati, ispitivati zašto si bio tako zamišljen i pitati što se na njoj promijenilo, a ako nastaviš ovim putem uskoro će osjetiti potrebu dokazati se jednim fellatiom u automobilu.
Case 2 kvari stvar, da nije njega bilo bi ukupno 5/5. Taj manevar bi bio dobar da nije trčanja, to je ipak malo previše histerije. Ali princip je ok, čak i cvijet (inače Beta) ali u kontekstu u kojem postaje izvrstan i privlačan.


NORGE:


3. "Hej (uz blago nagnutu glavu u stranu) - nakon što uzvrati pozdrav - Vidim voliš boju X (koja već dominira na odjeći ili nekom detalju), doimala si se kao da voliš boju Y, znaš ljudi koji vole Y, bla bla bla...""


Ocjena: 5/5 Smijem li reći: prvoklasno umijeće baljezganja? Vrlo prirodno, i jezik tijela je sasvim u redu. Svakako pomaže da se bez nametanja odmah počne razgovor i prenese temu na nešto zanimljivo. Uočimo i da je to što voli neku boju mišljenje, a ne kompliment. Bravo.


RICI:

3 Osmjehnuo bih se slatko i lagano joj prisao

Ocjena: 3/5 Sasvim u redu, osmijeh na početku je u ok stvar, samo bez verbalnih komplimenata.


CAKANA:

3. "O bok (s osmijehom, srdačno), gud tu si ju! Imaš neko omiljeno misto za kavu ili da odemo do XYZ? :)" Ili već zavisno o tome di se nalazite započet razgovor, uglavnom, bez rukovanja, bez komplimenata i pogotovo bez izražavanja oduševljenja činjenicom da ste se 'napokon' upoznali. Napokon, nakon 10 dana, wtf? Rukovanje bi ostavila za poslovni sastanak, ovde je suvišno jer ako ti cura već maše, a i ti prilaziš opušteno, onda samo može razbit tu opuštenost. Rukovanje + poljubac u oba obraza su druga priča, ako to i inače radiš, forsirat ni slučajno, ali znan svega par frajera koji to rade, i takvima savjeti s ovog bloga ni ne tribaju :D"

Ocjena: -5/5 Ovo s odmah pitanjem o tome kamo mi je malo pretjerano, ali energično je i dobro. Stav o dodiru i (ne)izražavanju interesa je izvrstan, + dobro pogađaš optimalnu putanju kojom treba krenuti.


MUCIJE:

3. Rukovat ću se i poljubit je u obraz. Ako prođe, to je odličan start, a ako ne prođe nisam izgubio previše vremena. I inače se trudim na ''spojevima'' tako pozdravljat cure jer mislim da to pokreće stvari u željenom smjeru.''


Ocjena: 5/5 Elegantno, prirodno i odmah počinje spiralu dodira kako treba. Moj favorit, odmah do Cakane.


ANONIMAC SINONIMAC:

Test 3 Pozdravit ću je nekako spontano,iskomentirat nešto šta se da u datom trenutku da razbijem tremu(najprije sam sebi a onda i njoj ako je slučajnoima)...neka neobavezna tema s ciljem da se nasmije...kasnije se kolo razveže već...

Ocjena: 4/5 Vrlo općenito, tako da ne znam što bih rekao. Bonus bodovi za izbjegavanje očitih Beta zamki, ali ne mogu dati veću ocjenu za tako neodređenu akciju.


KOMENTAR:

3. Ako je mlađa i čeka me sa osmjehom i djeluje mi opušteno isto tako ću uzvratiti i još malo glasnije reći: "gdje si sve ove godine". Prilazim, grlim je kao neku drugaricu koju dugo nisam vidio. (jako rizičan pristup)
Druga varijanta bi bila malo zatvorenija. O njoj nemam neku inspiraciju da pišem. Javim ti na mail.


Ocjena: +3/5 Zagrljaj je dobar iako malo agresivniji, ako to spontano izvedeš (isto kao i poljubac u obraz), komuniciraš svoju otvorenost i prilagođavaš je dodiru istog trenutka. Ne uzimajući u obzir drugu varijantu, ovo je sasvim u redu, ali "gdje si sve ove godine" mi je pretjerano ako nije neka dosjetka na vaše prijašnje razgovore.


MORPHY:

3. U dopisivanju sam sigurno pronašao neki nadimak za nju koji joj odgovara i koji je smiješan (nikakva patetika tipa "Cvjetiću", npr jedna cura koja je bila s otoka je imala nadimak "Slavonka"). Pozdravio bih ju nadimkom sa osmjehom (točnije smugom). Dok bih joj prilazio, napravio bih to polako, samopouzdano, dobrim govorom tijela (uspravno, ramena lagano zabačena prema unatrag).


Ocjena: 5/5 Elegantno, davanje nadimaka je Alfa (zbog objektivizacije), otvorenost ali bez pretjerane topline, sve u svemu sviđa mi se.


MEHINJO:

3. Tijekom prilaska pogled ravno u njene oči, na licu nema nikakvog posebnog smješka već bez posebne grimase samo s velikom dozom odlučnosti.

Kad dođem do nje onda stisak ruke, razmjena puse u oba obraza i nakon toga lagano dok se još rukujemo s lijevom rukom po nadlaktici njene desne ruke oko 2 sekunde lagano prođem i kažem recimo "Ivan, drago mi je da smo se upoznali i u živo".


Ocjena: -4/5 Akcije su Alfa. Riječi su nepotrebno Beta. "Drago ti je da smo se upoznali i u živo"? Znači li to da inače to ne uspijevaš? Oh come on. Btw, princip je izvrstan ali pazi da ne pretjeraš s dodirom kako ne bi aktivirao alarme.


VALIENTE LEON:

3. Prvo, ne upoznajem cure na netu.
Ako sam baš pao tako nisko onda bih se ponašao cool, iz daljine bi ju pogledao u oči i počeo bi drsko gledati njeno tijelo tako da to ona može uočiti potom bi krenuo prema šanku i naručio ( u stilu Johna Waynea) nešto oštro, možda bi i namignuo, ali bi svakako čekao da ona dođe k meni, ne bi vikao ili joj mahao, to nikako


Ocjena: -5/5 Ja prvi priznajem da je online dating crna rupa, težak, neefikasan, pun isparivanja, i na puno mjesta namještena protiv tebe, ali ne bih ga podcjenjivao. S dobrim profilom i igrom, možeš se itekako istaknuti, pa čak i postići da ti se povremeno neka javi sama, odakle je na tebi da je izgubiš. To je kao da imaš pasivni prihod od kuće koju iznajmljuješ. Solidan dio mojih trofeja dolazi s interneta, a osim toga je nezamjenjivo ako puno putuješ.

Inače, odvažan Alfa pristup, malo riskantan ali s vrlo dobrim principom. Podržavam.


ERAZMO:

3. Na njeno mahanje samo bi uputio lagani osmjeh, prišao
i poljubio u obraz ako je baš entuzijastična. Ako nije onda
rukovanje uz dodir podlaktice.


Ocjena: 5/5 Izvrsni principi dodira i suzdržanosti, dobro prilagođavanje situaciji s nečim u oba slučaja. Bravo.


PUTIN:

3. e.., kako si znala da mi je omiljena boja crvena ? (ili neka druga, ovisno o boji njene majice) usput poljubiti (obraz)

Ocjena: -5/5 Budući da ova rečenica nije kompliment, već opet samo mišljenje, ne mislim da je pretjerana iako bih inače bio sklon tome. Sasvim dobro, plus spontani uvod u *kiss kiss*.


KAZANOVA:

3. ne barim cure preko interneta... razlozi:
-sve sto joj napises kopira najboljoj prijateljici
-zatim npr " idemo na kafu " ... moze smilsjati odg a ovako uzivo se prepadne i kaze da nesvjesno
-moze neko biti na njenom profilu i pisati umjesto nje itd itd....


Ocjena: N/A Ja prvi priznajem da je online dating crna rupa, težak, neefikasan, pun isparivanja, i na puno mjesta namještena protiv tebe, ali ne bih ga podcjenjivao. S dobrim profilom i igrom, možeš se itekako istaknuti, pa čak i postići da ti se povremeno neka javi sama, odakle je na tebi da je izgubiš. To je kao da imaš pasivni prihod od kuće koju iznajmljuješ. Solidan dio mojih trofeja dolazi s interneta, a osim toga je nezamjenjivo ako puno putuješ.

Anyways, ne bi te ubilo da si nešto napisao!


Što bi žene voljele čuti kao odgovor? (skupno):

3. Kada me ugleda, trebao bi dalje držati pogled samo na meni (sve ostalo prestaje postojati). Oči širom otvorene od ugodnoga iznenađenja. Zatim iskreni smiješak uz uzvik oduševljenja: "Heej, dakle, to si ti!" Naravno, u redu je pružiti ruku, ali nikakvo drugo dodirivanje i ljubljenje ne dolazi u obzir (osim ako to ne bi bio Lemy) :))

Ignissov komentar: malo previše oduševljenja za moj ukus. Nije loše jer nema previše komplimenata, i Beta povlačenje pred dodirom rijetko uspijeva. Ti i ta averzija prema tjelesnom kontaktu...

3. Prišuljati se s leđa, zaklopiti joj oči i šapnuti neku vašu internu šalu koju znate samo vas dvoje, obzirom da ste već razvili dobru kemiju i napetost.
To je nježan prvi dodir koji će vas odmah opustiti a nije očajno.

Ignissov komentar: ako netko to može izvesti samouvjereno, super, iako postoji i određena šansa da se ona prepadne pa to detonira u lice. Ali sve u svemu, dobar princip.
p.s. volim cure koje to meni naprave (ako ne kasnim, a inače kasnim po par minuta čisto da se zna tko koga čeka :D )


Što se stvarno dogodilo?

Prišao sam joj, rekao "Zdravo", pružio ruku i blago je privukao da je poljubim na oba obraza. Ona je malo prije toga napravila nekakav čudan "meow" zvuk kao da joj je neugodno pa kaže "moramo li baš to", i rekla "ovo je tako čudno", ali se široko smiješila cijelo vrijeme. S prvim koracima sam je opustio i odveo u obližnji kafić, gdje smo opušteno pričali i moja ruka je često doticala njezinu, od dlana do ramena.

Nakon nešto manje od sat vremena sam promijenio lokaciju i odveo je u drugi kafić, gdje su se uskoro naše noge dodirivale, a moja ruka ležerno bila oko njenog boka, a uskoro i nježno uklonila uvojak kose s njenog lica. Dalje ne moram ni govoriti, osim da je to bila baš lijepa večer.

Ocjena koju bih dao sam sebi: 5/5

Po kvaliteti odgovora, mogao bih matematički izračunati tko je u ovom testu imao najbolje pristupe (a može i on), ali nadam se da mi nitko neće zamjeriti ako umjesto toga kažem da sam oduševljen velikom kvalitetom odgovora svih sudionika. Za razliku od prošlih testova, na kojima je bilo puno osrednjih i slabih odgovora, ovdje su svi imali vrlo dobar pristup. Nevjerojatno me začudilo vidjeti toliku koncentraciju ocjena 5/-5/4, 5/+4/+3, 4/-4/5 i sl., toliko korisnih izjava, dobrih manevara i pozitivnih stavova.

Zato čestitam svim sudionicima podjednako na kvalitetnim odgovorima i izbjegavanju Beta baruštine. Pravi ste.

I skoro zaboravih - sretni dobitnik knjige je...

NORGE



Hvala svima na sudjelovanju! Norge, javi mi s istog maila svoje ime i prezime i adresu da ti mogu poslati knjigu čim izađe.

Čestitam svima!

- 17:31 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu