Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

nedjelja, 20.11.2011.

Studija slučaja: disko i ples

Čitatelj iz inozemstva piše:

Igniss čitam tvoj blog i zanimljiv je. Pitanje nije vezano općenito za zavođenje, već je jedna osobna situacija (za mene frustracija) koja mi se dogodila ovo ljeto, a znalo se i još par puta nešto slično događati, i mislim da sam kao i do sada u takvim sličnim situacijama reagirao kao tipični-nezanimljivi-neodlučni Beta :(

Uvod: Bili smo vani (u nekom klubu) nas 6 prijatelja, uglavnom nas 5 smo Bete, a jedan od nas je možda jedna vrsta Alfe (jer on koliko-toliko zna sa ženama) .

1. Nas 5 smo stajali u nekom prolazu u disku dok je pola ostalih plesalo, a među njima i naš prijatelj Alfa, tad je meni prišla jedna zgodna cura koja je maloprije plesala par metara od nas (nazvat ćemo je u ovom tekstu L) i pitala me: "mogu li joj pridržati njeno piće dok ode u WC?"

2. Ja sam instinktivno promrljao nešto tipa "naravno" i uzeo njeno piće da joj ga pridržim (dakle tipični dobri Beta), gledao sam okolo što se događa da ga ne prolijem kada je jedan moj prijatelj provokativno doviknuo: "Barmen, haha!" što je i ona čula i samo se nasmijala gledajući me, dakle i tad sam imao možda drugu priliku da pokažem "nekakvu hrabrost i odlučnost" pa joj se obratim s nekakvom Alfa provokacijom ili prozivkom zašto to traži baš od mene, ali ja sam naravno šutio.



3. Tek u trećoj prilici sam nešto progovorio, a treća prilika je bila ta kad mi je ona (L), kada se vratila iz WC-a i uzela natrag piće, izazivajući me rekla: "Baš bi htjela vidjeti kako plešeš, daj da te vidimo", što misliš što sam ja na to odgovorio, da dobro si pogodio, moj odgovor je bio nešti tipa: "Da ali ne ide mi to ..." i samo sam panično gledao kad ću vidjeti negdje prazno mjesto za sjesti.
Tad moj prijatelj, također Beta kao i ja meni dovikuje da što se sramim i ne plešem, a on kao i ja stoji na nogama, ne pleše, i ne koristi priliku da se upoznamo s vrlo zgodnom curom kojoj sam ja zapeo za oko, a ona mi to vrlo otvoreno (možda i malo pre otvoreno za moju hrabrost :P) pokazuje.

4. Zatim dolaze njezine 3 prijateljice koje su plesale u blizini nas, i onako s njom razmjene koju riječ i smješak, i tad se ona (S) obraća meni i opet me zove da plešem i smije se :D", a ja opet zbunjeno samo promumljam :"Ne znam baš" , tad se ona malo udaljava i počinje s prijateljicama plesati.

5. Zatim počinje jedna pjesma koju ja inače volim i obožavam, pa se nekako natjeram i počnem pomalo plesati, tad pogledam nju (S), skupim "hrabrosti" i približim joj se s 4 metara udaljenosti na 2 metra udaljenosti (hahaha), i ona se malo približi meni i mi napokon plešemo, ona vidi da sam napet i govori mi da mi dobro ide, samo da se opustim :)", ali nakon što je moja najdraža pjesma završila ja jednostavno stajem s plesom i s tim postupkom je definitivno udaljavam od sebe, te se (S) vraća u društvo prijateljica koje su s mojim prijateljima razmjenile koju riječ, tad do mene dolaze moji prijatelji, te mi odlučimo da idemo u drugi disko (jer smo tako od prije planirali, plan je da u jednom disku budemo do nekih 2 sata, a nakon 2 idemo u drugi disko), kad definitivno odlučimo da idemo u drugi disko, na odlasku se javimo curama i samo rečemo: "Idemo, pozdrav", na što one samo kratko odgovore: "OK", dakle ni ode ih nismo pozvali da možda idu s nama ili tako nešto .

Pitanja :

Q1: Što sam ja trebao odgovoriti i kako se ponašati u situaciji 1 kada je tražila da joj pridržim piće (pretpostavljam da to što sam napravio nije baš muževno, možda je kavalirstvo, ali te opisuje kao tipičnog "dobrog dečka" što curama nije baš "napeto") ?

Q2: Što sam joj trebao reći, koju sam rečenicu trebao upotrijebiti da ja nju zovnem da mi se pridruži u plesu, ili što ti Igniss uradiš kada te nepoznata zgodna cura poziva na ples?

Q3: Ostalo se nema što komentirati, trebao sam nastaviti plesati. Bio sam već svjestan da je to "slab i mlak nastup koji Bete uvijek iznova ponavljaju kad su u kontaktu s curom"), da sam sve upropastio u prva 4 dijela iako mi je ona (dakle S) i dalje plešući s menom u 5. dijelu priče davala "šansu i priliku" da nešto poduzmem i pokažem neke Alfa tragove, ali nisam.

Hvala na pomoći

Ne postoji "tipičnija" situacija od ove, i to ozbiljno mislim. Čitatelj je bio zabrinut da bi ga netko mogao prepoznati, unatoč činjenici da se ista situacija ponavlja milijardu puta godišnje diljem svijeta, s gotovo istim akterima, riječima, posljedicama i svime ostalim bez obzira na lokaciju. Čak i u najmanjem klubu u nekom manjem mjestu tipa Sinj (sorry, Sinjani), situacija svejedno nije nešto neobična, dapače to je opet default reakcija. No po njegovim željama sam uklonio sve detalje koji bi mogla nekoga identificirati, samo je razgovor ostao isti kako bi se sačuvala pouka priče.

Upozorenje: za muškarce, a pogotovo za žene, odlazak u disko i provođenje večeri tamo (nešto što čini preko tri četvrtine populacije) je vrlo loša stvar, čak i ako ne tražite tamo partnera. Više o tome drugi put.


Ne, ne govorim o povećanom riziku od raka pluća belj

Glavne varijable u klubu su a) je li tolika gužva da se ne može pričati, i b) je li tolika buka da se ne može pričati. Ja volim one gdje je oboje moguće, ali kako je današnja "kultura izlaska" otišla u drugom smjeru, često neće biti tako. Ako nije moguće niti jedno, takvo mjesto je po meni katastrofalan izbor za bilo kojeg momka koji ne izgleda kao model i nije totalno samouvjeren. Cura će biti prisiljena ocijeniti ga isključivo po izgledu (plus nešto sitno stavu), tako da je to za većinu vrlo loša stvar i potencira "Alfa piramidu" koju sam već spominjao.

U ovom slučaju je atmosfera ipak bila umjerenija, tako da je bojno polje bilo relativno povoljno. Pravilna stvar bi ovdje bila plesati, ili upadati nekim nepoznatim curama (shvaćam da ovo nije stvar za svih, no ako netko temeljito pročita dio arhive o upadima, uvjeren sam da može naći nešto za sebe), ili pijuckati piće i pričati s prijateljima ili osobljem. Nikada ne dozvoli gornju situaciju - ukipljenost negdje izvan toka stvari i čeznutljiv pogled prema gomili, koje je svakim trenutkom sve teže prekinuti! Ne samo da je to neprivlačno, već i počinje negativnu lavinu događaja, zbog koje ćeš se bojati nešto napraviti i kad se pruži prilika.

Ok, o upadima u disku bi se mogla napisati cijela knjiga - da se vratim slučaju. Unatoč ovoj neaktivnosti, čuda se ipak događaju. Kad kažem čuda, mislim na "privlačna cura je trenutno obratila pozornost na tebe", a kad kažem događaju, mislim na "nešto na tebi je izazvalo blagi početni interes". Mystery to radi tako da se obuče u krzneni kaput s ogromnim šeširom i nakitom i zafrkava svih koji imaju nešto protiv njegove cool odjeće, ali budući da je to vrlo ekstravagantna stvar, prosječan momak bi se trebao fokusirati samo na korištenje prilika koje mu se slučajno ukažu. Kao ovdje.

A1. Što je trebalo učiniti? Dva odgovora.

a) Klasična teorija bi ovo shvatila kao drama test, u kojemu je jasno da ona ne traži malu uslugu od tebe zato što joj to treba, već zato što se iz nekog razloga zainteresirala i sada želi provjeriti hoćeš li postupiti kao dobri stari Beta kao što očekuje. Stvar treba humoristično okrenuti na zafrkanciju, ovisno o nerazumnosti toga što ona traži. Dvije provjerene metode su: promijeni okvir (kontekst toga što je rekla), ili se složi i pojačaj sarkastičnim tonom. Npr.:

- ona traži da joj pričuvaš piće: "Hvala, smijem probati dok čekam?" Ako da, "Ewww! Mislio sam da piješ nešto bolje." Razgovor otvoren za neku drugu temu. Ako ne, pričekaj dok se ne vrati i "Naravno, znala si da ću probati dok te nema. Iskušenje je preveliko." Ako se nasmije, nastavi s temom pića. Ako ne odobrava, pitaj je daje li često svoja pića drugima na čuvanje i kreni odatle. To je disko, razgovor ne treba biti prepametan. Agresivna varijanta: Uzmi piće i odmah ga probaj. "Što?" (nevinim tonom)

- ona traži da joj pridržiš jaknu / kaput / whatever: "Hvala! Cijeli život sam sanjao da ću poslužiti kao vješalica nekoj djevojci." (nemoj uzeti stvar i čekaj njenu reakciju). Ili je pozorno promotri: "Stvarno te nije strah samo tako mi dati nešto na čuvanje? Što ako nestanem?" Uzeti piće je u redu jer je to neutralna stvar i vodi u druge teme. Uzeti komad odjeće ili torbicu je prevelika stvar za nepoznatu osobu i slobodno je zezaj o tome.

- ona traži da sjedne na tvoje mjesto: "Znaš da u ovom klubu, trebaš plesati barem sat vremena prije nego imaš pravo sjesti?" Ako te optuži da ti isto ne plešeš, "Evo sjedni, ali samo na par minuta pa idemo zajedno nadoknaditi to.". U svakom slučaju, razgovor je otvoren, bilo to o plesu, klubu ili nečem sasvim trećem (možda te ovo mjesto asocira ne nešto cool što si vidio kad si putovao negdje?). Pričaj minutu-dvije o bilo čemu i onda na plesni podij.
Alternativno: "Sjedni, ali drugi put ti ovo naplaćujem."


b) Iskreno, meni je tlaka cijelo vrijeme biti u "alert" modu i paziti na drama testove, a i u nekim situacijama bi mi to bilo previše agresivno i ne bi mi bilo dobro ležalo. No to ne znači da ne možeš samo reći nešto nevezano. Ako nemaš ideje, i obično "čime se baviš kad ne radiš X (plešeš tu, daješ strancima nešto na čuvanje) će poslužiti. Ili čak "Hej." I naravno, Dvostruki kompliment je tvoj prijatelj.

Tipičan strah koji svatko, i Alfa i Beta, momentalno iskusi u ovom slučaju, je uvijek isti: "što ako ona stvarno samo treba tu sitnu uslugu, a ja je nimalo ne zanimam i mislit će da sam dosadan ako nešto probam?" Budi uvjeren da ne treba. Broji do 3 i kreni. Tvoj glavni motivator treba biti ne jesi li dosadan ili nisi, već to da nemaš što izgubiti. Ako se počneš pitati o tome kako te ona doživljava, ostat ćeš paraliziran i propasti. SVE JE BOLJE OD TIŠINE!

Za svaki od ovih odgovora mi je trebalo otprilike 4 sekunde, što je prihvatljivo vrijeme u ovom kontekstu. Taman dovoljno vremena da je prvo upitno pogledaš. U klubu, gdje sam u društvenom modu i spreman na sve, bilo bi i manje. No možda i ne bi. Možda bi ostao buljiti u prazno kao tele. Možda mi ništa ne bi palo na pamet. Svi ponekad doživljavaju blokade i praksa je jedini način kojim se to može prekinuti. U međuvremenu, što jednostavniji odgovor, to bolje. Samo reci nešto. Ili nauči jednu rečenicu napamet. Rutine su dobre, dok god se ne radi o glupostima tipa "tvoj otac je lopov koji je ukrao zvijezde i stavio ih u tvoje oči". Podbadanje prijatelja ignoriraj, osim ako nije nešto na što se može humoristično nadovezati.

A2. "Što sam joj trebao reći, koju sam rečenicu trebao upotrijebiti da ja nju zovnem da mi se pridruži u plesu?" Ako pričate par minuta i nema neugodnih tišina (kao gore), sasvim je prirodno da je pozoveš da idete plesati (pazi: pozoveš, ne pitaš. "Idemo", ne "hoćeš li"). Što je više grešaka prije učinjeno, to će biti teže nastaviti jer će osjećaj neugode rasti i rasti. U ovom slučaju, imao si sreće što je ona unatoč svemu tebe zvala da plešete. Možda je tvoju inicijalnu zbunjenost protumačila kao nekakvu Alfa indiferenciju? U svakom slučaju, nije bilo razloga da to ne prihvatiš. Većina cura i ogromna većina momaka su vrlo slabi plesači i obično geganje jedno oko drugog i malo naprijed-nazad u zatvorenom držanju je sasvim dovoljno. Nitko ne očekuje da budeš rock zvijezda. Uz to je i dobra prilika da se našališ s nečim tipa "može, ali bez pipanja" ;) Ili "Znaš, u mom kraju je običaj da momci zovu cure na ples, a ne obrnuto".


Grinding apsolutno nepotreban. Za ples je dovoljno i geganje.

Ako želiš da neka cura ide plesati s tobom bez da ste ikada razmijenili ijednu riječ, onda je bolje da si vraški dobar plesač i da si se već pokazao na podiju. No to je sasvim druga tema.

Q: ili što ti Igniss uradiš kada te nepoznata zgodna cura poziva na ples?"
A: Ti se šališ? Nepoznate zgodne cure definitivno ne dolaze spontano do mene i pozivaju me na ples. Koji vrag?

Ako se tebi ovo desilo, osim potpune slučajnosti, mogu samo pretpostaviti da si malo iznad prosjeka po izgledu, visini, mišićima ili sl. To naravno ne znači da nepoznate zgodne cure nisu dolazile do mene i počinjale plesati sa mnom. Ali to je bio potpuno drukčiji kontekst - imam tu sreću biti prilično dobar u hip-hopu i nekim latino plesovima, i to je bilo nakon što sam već bio "zvijezda" na podiju i već bario dio kluba. Nikada kada sam samo pokunjeno stajao negdje sa strane. Zato je još bitnije koristiti prilike koje se pojavljuju.

A3. Iako igrati se Alfe i biti vješt u razgovoru i dosjetkama nikada neće postati ništa manje od velike koristi, vjerojatno to nije potrebno. Već sama činjenica da bi pričao s njom i plesao više od jedne pjesme je nekakav izraz interesa, tako da se ne trebaš posebno brinuti što ona misli o tebi. Uzevši u obzir da je ona ovdje bila zainteresirana za tebe, nije trebalo biti baš puno Alfa da se izvidi kamo to ide, samo ne blokirati. A za to blokiranje ne mogu reći ništa osim: vježbaj, vježbaj, vježbaj, probavaj u manje stresnim situacijama i prisili se na to da izađeš iz svojih granica. Nitko na svijetu nije rođen kao Alfa niti je to postao bez puno godina iskustva. To što si samokritičan je već dobar početak.

Na kraju večeri, budući da je bilo izgledno da se više (nikada) nećete vidjeti, vjerojatno ne bi bilo štete od toga da je - ne zoveš u drugi klub (ne znam što bi tamo, ako već ovdje imaš ovakve probleme), već da joj samo kažeš da ti se čini zanimljiva i da bi volio kad bi koji put pričali negdje na tišem. Ako ti da broj, krasno. Ako ne, nisi ništa izgubio. To bi trebala biti opća vodilja.

- 15:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu