Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

srijeda, 21.09.2011.

Drama test

Kada je žena zaintrigirana tobom ali nije sasvim sigurno što misli o tebi, kao recimo u početnim stadijima udvaranja ili veze, vrlo česta stvar za kojom će posegnuti je drama test. Kada osjeća nešto prema tebi, ali to može otići u jednom ili drugom smjeru, dolazi do drame. Drama test nije nešto što žena svjesno odlučuje - "hej! Idemo ga testirati!" Ne, to je jednostavno instinkt koji će povremeno izaći na površinu, na početku više, a kako vrijeme prolazi, sve manje i manje dok sasvim ne nestane.

Originalni engleski izraz za ovu pojavu je "shit test". Iskreno, "govno test" ili "govnarski test" je po meni blesav pojam, zato sam ga preinačio u "drama test", što po meni ionako bolje odražava pravu pozadinu događaja.

Susan Walsh s websitea Hooking up Smart (da, postoje i žene koje pišu o Igri! Tko bi rekao?) navodi primjer žene koja se zbog neke sitnice tipa pranje suđa posvadila s mužem. Nakon pola sata sve veće drame i vikanja, istrčala je vani u plaču i zalupila vratima tako da se sve zatreslo. Očekivala je da će on potrčati za njom, no kako je prolazilo deset minuta, pa pola sata, pa dva sata, pa tri sata, shvatila je da stvari nisu baš kako je planirala. Vratila se doma i našla muža za kompjuterom kako mirno tipka nekakav poslovni projekt.

"Zar nisi vidio kako mi je? Zašto nisi potrčao za mnom?" pitala je.
"Ovo je glupo," rekao je on. "Neću trčati za tobom. Gle što si napravila s vratima! Ako vlasnik primjeti, ti plaćaš. Ne bi trebala biti tako neoprezna."
"Er. U redu."




Žena je dobila ono što je zapravo tražila - potvrdu da njen muž može podnijeti njene emocije i da ima stvari pod kontrolom. Da je pokleknuo i trčao za njom zbog nečega za što nije bio kriv, s vremenom bi doživljavao sve veće i veće ispade oko sitnica, svaki put prisiljen pokleknuti, i na kraju bi završio znamo već kako. Drama test je u kao neintuitivan test snage - ako se muškarac ne može nositi ni s njom, kako je uopće može zaštititi? Ne može! To ispuhuje privlačnost poput probijenog balona.

Za horde autističnih trollova koje čitaju ovo izvan konteksta: ne, "imati stvari pod kontrolom" ne znači "utjerati strah u kosti". Nasiljem se nikada ne prolazi drama testove i ne podržavam ga.

Naravno, to što drama test postoji i što ga treba uspješno proći ne znači da je to dobra pojava. Na početku, kada se partneri prilagođavaju jedno na drugo, drama testovi se ponekad očekuju. Kako veza napreduje, trebali bi biti sve rjeđi i sve slabiji, u skladu s odnosom dvoje ljudi koji se sve više vole i razumiju. Ako svaki dan nailaziš na dramu, to je ozbiljan znak da tu nešto smrdi.
I drama test, unatoč situacijama u kojima se pojavljuje, nije nikakvo nadjačavanje, već samo propitkuje tvoju stabilnost. Nije sve drama test. U odnosu na obično, legitimno "oprosti, možemo li popričati o X" između partnera, testovi su rijetki. Zato nemoj prenagliti i tražiti probleme tamo gdje ih nema, jer oba ekstrema su jednako neprivlačna. Više o ovom razlikovanju na Married Man Sex Life, blogu o bračnom životu.

Drama test drastično varira, ovisno o kontekstu. Kad god postoji nesigurnost, recimo kao u slučaju kada ste se nedavno upoznali i trebali bi otići na spoj, dakle izgledno je da bi moglo doći do nečega, ali ona još ne zna puno o tebi, postoji dobra šansa za pojavu. Ključna stvar je ne reagirati povrijeđeno, ljutnjom, očajem ili raznim stvarima koje, koliko god se činile očite na papiru, u stvarnosti ispadaju vrlo česte. Već si vidio sve to, zar ne?

Dobar prolazak drama testa je ili kroz ignoriranje testa (ako nije bilo nešto bitno), ili kroz obrtanje konteksta. Jedna situacija gdje sam nedavno prošao takav test je bilo kada je moj upad bio dočekan "na nož". Točnije, moj dojam nije bio loš, ali kada pričaš sa strancem, bolje je testirati malo tko je on zapravo. Stoga dolaze drama testovi: "Radiš li uvijek ovakve stvari?" "Zašto si prišao baš meni?" "Što želiš sa mnom?" Od kasnijih varijanti, doživio sam i "znaš da imam momka?" kada sam znao da ga nema. U tom slučaju, "dobro za tebe" i nastavak po starome je bio dobar odgovor.

Naravno, nisu svi testovi tako defenzivni. Neki su suptilni, recimo kada ona rano spomene nekakvu seksualnu priču i očekuje da ćeš se, kao dobar Beta, zalijepiti na to i početi je ispitivati o detaljima (hello! Ne ispituj ženu o njenom broju!). Dobrim prolaskom testa, izdvajaš se iz mase. To nije neprijatelj kojeg treba poraziti, samo shvatiti.

Jedan test na kojem sam neslavno propao je bio na internetu. Pričao sam s nekom curom već par tjedana, i rekla je da joj se sviđam i da puno dulje pričamo nego što je s drugima prije pričala. Jednog dana sam bio prilično bolestan i, budući da joj se nisam mogao javiti na poruku, napisao dam joj samo "bolestan sam, ne da mi se ništa pametno pisati. Čujemo se poslije".
Ona je na to, ili namjerno ili krivo shvativši odgovorila s "Jel' ti to mene želiš odj**ati??" i, vrlo brzo, velikom dramom o tome kako je mislila da sam ja bolji, da zašto sam ja tako u k**cu, da će izbrisati account etc. Umjesto da reagiram na to s nečim kratkim i zabavnim, napisao sam joj dugo pismo kako je nisam mislio uvrijediti, da neka mi oprosti, da sam krivo odabrao riječi, itd. Velika pogreška! Komunikacija je trajala još dvije tri naglo-zahlađene poruke, a onda je nestala zauvijek.

Susan Walsh nastavlja na vlastitom primjeru:

Točno se sjećam prvog puta kada sam ja dramom testirala muškarca. Bila sam u 8. osnovne, a on je bio u 1. srednje. Upravo sam doselila u njegov kvart. Bio je visok, sladak tip, obećavajući nogometaš. Sviđala sam mu se, i bio je vrlo pažljiv i dobar prema meni.

Jednog dana, pričao mi je o pogrebu svog oca prošle godine. Kada mi je opisivao svoje osjećaje dok se približavao otvorenom lijesu, slomio se i počeo plakati. Njegovo veliko, muško tijelo se treslo kako je izlijevao tugu iz svog srca. Osjetila sam val suosjećanja i vlastite tuge, ali i tračak uzbune. Nisam nikada prije bila u ovakvoj ulozi, i osjećala sam se nespremno za nju. Također sam osjećala neprivlačnost dok je plakao na mom ramenu.

[dodatak iz komentara na post Susan Walsh]Da, imala sam poštovanja za delikatnu situaciju kada mi je bilo 14. Sjedila sam, slušala i grlila ga satima. Vidjela sam ga opet, držala njegove ruke i uživala u njegovoj obnovljenoj sreći. No istodobno je razdiralo to što sam ga iz nekog razloga htjela manje viđati. To je bilo strašno razočaranje - moje nade za ovu mladu vezu su bile jednako uništene i nisam to mogla objasniti, iako sam znala da se nešto promijenilo u meni.[/dodatak]

Što sam učinila sljedeće će vas se nesumnjivo dojmiti kao i bezdušno i kao indikativno za pravu žensku prirodu, što naravno i jest bilo. Dijelim ovo priznanje samo zbog potencijala da objasni žensku psihu, i ne mislim da je ikakav način bilo nepredviđeno ili neobično.

Par dana kasnije, opet smo se našli, i on je bio opet bio svoje stare, vesele osobnosti, ali sada uistinu emotivno povezan sa mnom. Pogledao me nježno i rekao mi kako je presretan da je našao tako lijepu djevojku. Pitao me za moju fotografiju, kako bi me mogao vidjeti svaku noć prije zaspi.

Evo što sam ja rekla.

"Dat ću ti sliku, ali samo ako prvo učiniš nešto. Moraš to zaslužiti. Moja najdraža pjesma je 'Band of Gold' Frede Payne. Noćas kada ideš u krevet, uključi radio. Obećaj mi da nećeš zaspati dok je nisi čuo."

Obećao je.

Sljedeći dan poslije škole, došao je kod mene i uzbuđeno mi rekao kako je ostao budan do 3 ujutro dok nisu konačno pustili tu pjesmu. Bio je iscrpljen cijeli dan, ali je napravio točno ono što sam htjela.

Dala sam mu sliku, i ostavila ga tri dana poslije.

S 14 godina, nisam znala dovoljno da prepoznam i shvatim što sam osjećala, osim činjenice da sam sasvim izgubila privlačnost prema njemu. Naslonio se na mene jako i dugo, prije nego je naša veza mogla podnijeti emocionalnu intimu takve vrste, i signalizirao slabost. U mom umu, okrutni test koji sam mu dala je bio davanje još jedne šanse. Jedini način na koji je mogao proći je da me prozove zbog toga što sam bila manipulatorska kuja.

Ne ponosim se ovom pričom. To je priča koju sam oduvijek dijelila sa svojom djecom kao primjer sramotnog ponašanja u mom djetinjstvu. Ali demonstrira vrlo jasno što je drama test, i koliko je bitno da muškarci odbiju igrati.

Takve smo. Ako padneš ključni drama test, nećeš dobiti drugu šansu. Ako ti se zahtjev čini nerazuman ili razmažen, vjeruj svojim instinktima. Više ćeš nam se sviđati zbog toga.

Oznake: drama test, interna igra, završšna igra, veze, igra


- 13:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu