Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

ponedjeljak, 12.09.2011.

Žene mogu prekrasno ostariti

Dugo sam razmišljao o ovoj temi i što napisati za nju, no naposljetku sam zaključio da je netko već opisao cijelu stvar bolje nego što bi ja ikada mogao. Ovo je preuzeto s bloga jednog američkog igrača koji se naziva Solomon. Njegov blog je bio ugašen neko vrijeme jer je postao slike svojih "osvajanja", tako da se sada vratio i na SolomonReborn.com ostavio samo arhivu općenitih postova. Upozorenje: njegov blog je oštriji od moga, zato ako budete čitali još njegovih postova, nemojte reći da vas nisam upozorio. Njegov post:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Prije nekog vremena, bio sam u Las Vegasu zbog predstavljanja proizvida. Falilo nam je par ljudi, pa samo završili radeći na štandu s dvoje naših klijenata. Jedan je 28-godišnji igrač iz Brooklyna, drugi Philly, 72-godišnji Irac iz Philadelphie čije prezime i dalje ne mogu izgovoriti.

Budući da smo nas trojica radili skupa već nekoliko puta, mogli smo slobodno pričati tijekom sporijih sati. Moj i Brooklynov mobitel su počeli zvrndati oko popodneva, s curama koje su nam slale seksi slike i govorile nam da požurimo doma za naše "iznenađenje". Naravno, Brooklyn i ja smo svakog dali različite datume kada ćemo se vratiti, da bi osigurali da ćemo imati vremena za uživanje u iznenađenju.

"Vraćam se u ponedjeljak, ne mogu dočekati da te vidim," za Michelle. "Vraćam se u utorak, ne mogu dočekati da te vidim,“ za Jennifer. "Vraćam se u srijedu, ne mogu dočekati da te vidim," za drukčiju Jennifer, ili "vruću Jen", i "Vraćam se u četvrtak, ne mogu dočekati da te vidim," za Rachel je bila moja metoda.

Brooklyn me pretekao za dvije. Koji obraz.

Kada je slika na lijevo [isključeno] ukrasila moj ekran, stari Philly je prasnuo u smijeh. Počeo je pričati o tome koliko je danas bolje biti "mladi pastuh" nego u njegovim danima. Oduševilo ga je kako sam mogao okretati ekran s jedne na drugu stranu i zumirati sise, i samo je stajao tamo tresući glavom od smijeha.

Momci, umrijet ću. Ovo nije moguće! Kako vam uspijeva nagovoriti cure da vam šalju takve slike?


Ne nagovaramo, Philly. Same se slikaju i pošalju nam.

Šalite se? Koji bi vrag bio mladoj dami da učini nešto takvo?


One nisu dame.

Je**no nevjerojatno. Da imam kćer i napravi tako nešto za vas dvoje ptičica, izbacio bi je na ulicu da barem može zaraditi kao kurva.


Valjda im se sviđa moć toga da su seksualno privlačne.

Gdje uopće te cure nalaze moć u tome da stari prdac kao ja gleda njihovu guzicu? Sigurno znaju da ćete vas dvojica debila pokazivati slike uokolo.

Dajte da vama budalama kažem nešto…


Misleći da nas čeka polusatna propovijed o grijehu druženja s ženama loše reputacije, Brooklyn i ja smo sjeli, utišali telefone i iz poštovanja dali starom Phillyu našu pozornost. Kao i obično, nije se libio savjeta, ali šokiralo nas je ono što nam je imao reći.

Momci, da sam ja na vašem mjestu, izj**ao bi svaku od tih kurvetina. Da imam nesreću imati 31 godinu u današnjem svijetu, pokazao bi tim ženama poneki trik.


Ups. Nije ono što smo očekivali.

Obojica mojih sinova su oženjeni, najgorim kujama i lažljivicama na planetu. Jim je aeronautički inžinjer za Boeing, Tony je odvjetnik za Apple. Odgojio sam ih oboje da imaju dovoljno muda da prežive sve, ali te razvratnice im stalno zagorčavaju život. Žene su danas razmažene i pune nepoštovanja, i nisu vrijedne više od j**anja. Naučio sam moje sinove da budu muškarci, ne pi**ice, ali kunem se Bogu da ove dvije imaju cijelu obitelj oko prsta. Stalno prijete razvodom, flertaju s drugim muškima preko kompjutera i šalju one stvari koje su kao e-mailovi za telefon [SMSovi] drugim muškarcima s nečim što udana žena ne bi trebala ni izgovoriti. Sinovi su mi već nekoliko puta pronašli takve stvari, ali ne mogu ništa reći ili će završiti u velikoj svađi i sudu za razvode.

Rekao sam im obojici da sam razočaran što su dopustili da ih tako manipuliraju, ali nakon što sam pričao s te dvije pi**e [da, starac je stvarno rekao "pi**a"], shvatio sam da čak i ja ne bi mogao ništa s njima. Mislim, to je sve poludjelo. Ne možeš ih prebiti, ali to je ono što im treba. Treba ih netko prebiti i da onda vide kako se "samostalno osjećaju". Obje su derišta.

Drago mi je da ste vas dvojica dovoljno pametni da vidite kroz to sranje i tretirate ove kako zaslužuju. Nastavite ih tretirati kao smeće koje jesu ako ne želite završiti kao moji dječaci.


Brooklyn i ja smo bili šokirani. Kao prvo, upravo smo čuli P riječ i J riječ od čovjeka koji nije nikada opsovao u tri godine koliko smo ga poznavali. Čovjek ne bi ispričao niti nepristojnu šalu u baru ako je konobarica u blizini.

Naravno, Brooklyn i ja smo se odmah uključili, pričajući starom Phillyu o curama s kojima smo bili i kako, iako svaka od njih ima ponešto privlačno u sebi, nijedna od njih nije vrijedna vremena i truda na dugi rok. Dok je trio stajao tamo, ignorirajući potencijalne klijente u korist ogovaranja žena i usporedbi golišavih slika, Brooklyn je komentirao nešto o sisama jedne cure. Rekao je: "da, ali kad bude sva stara i naborana, te sise će biti odvratne".

To je bio trenutak u kojem je stari Philly promijenio ton.

Žene mogu prekrasno ostariti, znaš.


Uh-uh. Ta propovijed koju smo prije očekivali je stizala.

Da vam kažem nešto, momci. Ne povlačim ništa od onoga što sam rekao o vama koji se bavite tim curicama, jer je to očito sve što je dostupno ovih dana. Ali to nije razlog da vrijeđate moju ženu.


Oprostite, nismo mislili vrijeđati va...

Začepite. Obojica.


Da gospodine.

Slušajte me. Dobra žena stari prekrasno. Kada gledam moju ženu, vidim najljepšu ženu na svijetu. Njene naborane ruke su postale takve od odgajanja mojih dječaka i rada za njih dok sam morao putovati. Linije pod njenim očima su od godina plakanja za mnom dok sam bio u ratu, i one bore na njenom čelu su od brige za mene i sinove. Za njene noge su se držali kad su učili hodati, u njenom krilu su učili čitati, i iz njenih grudi je došla njihova prva okrepa. Prvi poljubac koji su dječaci ikada primili je bio s njenih usana i, ako Bog da, moj zadnji poljubac će biti s njenih usana.

Vas dvojica nemate pojma što propuštate - ili možda imate. Ali sve što ja znam je da je ona predivna, poželjna i lijepa danas kao i onog dana kada sam je upoznao, i ne bi mijenjao jednu sekundu s njom za cijeli život s onim razvratnicama koje vas momke čekaju doma.

Vas dvojica nemate pojma što je ljepota. Na neki način, žalim vas obojicu. Ne serem po vama, jer ako postoji ijedna stvar koju sam naučio od mojih sinova, to je da žene nisu što su bile.

Ako mene pitate, ova cijela stvar je jednostavno patetična.


Zapisat ću ovo što ste rekli. Smeta li vam ako to upotrijebim na mom blogu? Blog je kao novine, ali ljudi ga čitaju na kompjuteru.

Nije me briga.


Stari Philly je odšetao popričati s nekim kupcem. Ja sam se vratio svom mobitelu i vidio da je moja nekadašnja #1 cura koja me "voli" sredila spoj s nekim tipom kojeg je upoznala na Facebooku (ispalo je da je spavala s njim na drugom "spoju", što je po njenim riječima bilo samo za zabavu). Brooklyn je nazvao svoju, ali nije dobio odgovor: mogao sam vidjeti da je razočaran, ali ne i iznenađen. Nazvao je drukčiji broj, pitao "je li s tobom?", poklopio, promrljao "lažljiva kuja", i okrenuo se modelima s konkurentskog štanda da vidi što može srediti.

Kada se sajam zatvorio, otvorio sam svoj laptop i počeo pisati, dok je Brooklyn ošamućeno gledao u hladni betonski pod. Moja #1 djevojka je bila vani, radeći ono što radi najbolje, a tako je bila i njegova. Nismo morali diskutirati o Phillyevoj propovijedi, jer je naša tišina govorila sve. Naše misli su se bavile dvama vrlo sexy, ali svakako ne lijepim ženama, i oboje smo to znali. Mislim da smo se oboje pomalo sramili sebe, jer smo znali bolje nego da se emocionalno upletemo s "nezavisnom i avanturističkom" modernom ženom u našoj rotaciji. Nije bila njena krivnja, i oboje smo to znali.

Pitam se, hoće li moja ili Brooklynova bivša #1 ikada doživjeti da snažni Alfa muškarac govori o njima na način kojim je Philly pričao o svojoj ženi? Sumnjam. I još jednom se vrlo jednostavan princip ignorira od strane tih žena: mogu izabrati da budu seksualno popularne nekoliko godina u očima svakog muškarca, ili trajno lijepe u očima jednog muškarca koji ih voli.

Ljepota je dublja od kože, i ne blijedi. Ljepota nije fizički atribut; to je aura kojoj se dive i muškarci i žene, i mladi i stari podjednako. Ljepota je bezvremeni dar, dan slobodno i bez ustručavanja svim mladim ženama, ali vrlo malo od njih ga prepoznaje, čuva i cijeni.

Phillyeva propovijed o svojoj ženi je dokaz da žene mogu lijepo ostariti; nažalost, to zahtijeva malo elegancije, klase i napora (uf!), tako da moderna žena odabire biti sexy umjesto biti lijepa. Svijet je prepun sexy, ružnih žena koje ne treba cijeniti zbog ičega osim onoga između njihovih nogu - to je jedina stvar na koju se može računati ovih dana.

Tko je bolji za spavanje s najružnijim ženama od najružnijih muškaraca? Hej, barem moj život ima svrhu.

SLJEDEĆA!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Phillyeve riječi o ljepoti, u jednom ili drugom obliku, nisu mi nimalo strane. I sam sam imao priliku izgovoriti ih jednoj curi koja se bojala da ću je ostaviti kad ostari i više ne bude tako sexy. Prepustit ću vašoj mašti da zamisli kako je to završilo.

Oznake: odabir partnera, starenje, žene, ženstvenost, seksualno tržište, priče sa seksualnog tržišta


- 12:39 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu