Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

petak, 29.07.2011.

"Al ono fakat! Tvoja pi*ka je super!"

Najgora tekst-igra ikad širi se internetom poput požara. (Lokalizirano zbog zaštite identiteta):

Zdravo,
Pitam se može li netko pomoći s ovim? Došao sam doma za Božić, i otišao na party kod mog prijatelja u četvrtak. Tamo je bila cura "Ana", s kojom su me upoznali ali s kojom nisam baš puno pričao tijekom partya. Oko ponoći, ja i 3 prijatelja smo htjeli ići u disko. Pitali smo zanima li ikog drugog, i Ana nam se pridružila (nije poznavala nikog). I disku sam plesao s njom, drpao se i otišao kod nje. Seksali smo se sljedeće 3 noći i jutra. Većinom bi se našli kasno navečer, iako smo jedno jutro otišli zajedno na doručak.

Uglavnom, morala je ići kod svojih roditelja za Božić, oko 2 sata daleko. Prvu noć kad je nije bilo (nedjelju), poslao sam joj glupi pijani SMS u 1 ujutro:
"noćas nema ane! :p"
Nije odgovorila.

Tu noć (ponedjeljak), bio sam vani s prijateljima, uključujući Jelenu (Aninu najbolju prijateljicu) i neke druge Anine prijatelje. Kad su muški izašli vani pušiti, sve cure su me nekako okružile i počele zadirkivati o Ani ("iiiii, gdje je tvoja cura?!?"). Rekao sam im da odjebu i djelovao prilično (mislim) ravnodušan. Sljedeći dan, Ana mi je poslala SMS:

ANA: Jelena kaže da sam sad kao tvoja cura. To je stvarno super. Ne mogu dočekati da upoznaš moje roditelje! :)
JA: Haha ok božić kod tebe, pretpostavljam ;)
JA: jesi natrag u [mom gradu] poslije Božića?
ANA: Ne, radim. Vraćam se prije nove godine, oko 29og
JA: valjda će ti trebati sve to vrijeme da se obnoviš :p
ANA: A ti možeš iskoristiti vrijeme za spavanje i slušanje mojih prijatelja kako te zezaju
JA: jele ti je dala tvoj dnevni [moje ime] izvještaj?
ANA: Haha. Ne. Jele mi je samo rekla kako su te zezali. Ne znam što je tako smiješno u spavanju sa zgodnom curom 3 dana za redom, ali svejedno
JA: kad se dvoje ljudi sa zajedničkim prijateljima upoznaju i seksaju sljedeća 3 dana i noći je uvijek zabavno ogovarati prijateljima
JA: Nije me briga za cijelu situaciju. Obožavao sam one lijepe velike sise, čvrstu guzu, pi*u savršenu kao na slici, i slatko lice... što bi više momak mogao tražiti
ANA: Haha. Pa dobro kad tako to opisuješ!
JA: Al ono fakat! Tvoja pi*ka je super! Osjećam se tako toplo kad mislim o toj stvari na mom licu (uz druga mjesta) :D

I to je bilo to. Istaknut ću da su bili dugi razmaci (20 min) između svake poruke - ja sam vozio autocestom, a ona je oponašala moje sporo vrijeme odgovora. Tako da nije završilo iznenada, ali opet.
Mogu vidjeti sve moguće greške u mojim SMS-ovima, ali računao sam da nije bitno uzevši u obzir što je bilo među nama. Da još više zaje*em stvari, slučajno sam joj poslao "vani sam" što sam htio poslati prijatelju prije sat vremena, nije odgovorila.

I, kakva je prognoza za moju situaciju? Cura je vrlo zgodna (ne bih se brinuo da nije).

Uvijek sam zapanjen koliko ljudi koji rade debilizme - s anti-igrom, u osnovi, uspijevaju uopće ikada doći do seksualnih partnera. Naravno, šarm nije nužno ujednačena osobina. Čovjek može u jednom području biti totalno Alfa, a u drugom totalno Beta. Neki počinju od vrlo dobrih temelja (dobar izgled, bogatstvo, visina...) i nikad ne razviju dobru igru, zadovoljni s bauljanjem u mraku poput ovog primjera.

U svakom slučaju, prilično sam siguran da "lakoća", koja je danas modus operandi, omogućava i muškarcima i ženama da samo upadnu naslijepo u mini-vezu s bilo kim s kojim su proveli noć, bez ikakvih posljedica. Ako nema posljedica, koga briga što ćeš spavati s debilom? Izbriši broj i idemo dalje. Osim toga, takvi su sve više i jedini koji ostaju na seksualnom tržištu. Normalni momci, frustrirani nedostatkom pažnje za svoje dobrodušno "nice guy" ponašanje, i cure, umorne od debila na koje stalno nalijeću, povlače se u svoju kućicu poput uznemirene moruzgve.

Vratimo se analizi tekstualne igre. Ono što zabrinutom momku nije jasno je percepcija. Govoriti kako je obožava isključivo zbog njenog tijela (i to više donjeg nego gornjeg dijela!) je za nju kao gigantski crveni alarm koji je upozorava da je tip debil i od kojeg se osjeća jeftino. Da je samo aludirao, još bi moglo i proći jer misterija ima upotrebe u Igri, ali ovo je bilo napravljeno od očaja. Očaj, dječačke seksualne aluzije i smileyi su kao teret kanadera iskrcan na zavođenje u tijeku.

Ignissovo pravilo #5: Žena se NIKADA ne želi osjećati kao drolja, čak i ako radi nešto droljasto.

Također, nije prepoznao poruku u njenom prvom SMS-u: ona je ispipavala teren kako stoji s njim, i sve što je trebalo je bilo malo misterije (ili ostaviti otvorenu mogućnost veze). Možda "polako, tko zna što bi tvoji roditelji mislili o meni :D". Ili na ono poslije: "zgodna?"

Također, ovaj čovjek je zaboravio još jedno ključno pravilo:

"Ignissovo pravilo #3: Nikada ne miješaj agresivnost i očaj.. Alfa živi u svijetu seksualnog obilja. On prihvaća njene izljeve ljubavi poput morskog psa kojem ribica čisti zube, ne obrnuto."

Ili jednostavnije: "Pusti da pi*ka juri za tobom."

Zavođenje se mijenja s relativnim pozicijama moći. Prije seksa, žena ima skoro svu moć. Poslije seksa, ima je vrlo malo. Ako je s tobom spavala, ne može igrati tople-hladne igre jer se već izrazila. Stoga, on je bio u dobroj poziciji, i mogao se samo potapšati po leđima što je skupio zgodnu curu, opustiti i čekati da se ona javi. Ne sumnjam da bi poslije bi iz toga nastalo još divljih večeri, ili ozbiljnija veza (sumnjam, uzevši u obzir njegov karakter, ali tko zna), u svakom slučaju dobro.

Konačno, počinio je grešku što je mislio da su tri dana seksa carte blanche da radi gluposti. U današnje doba, većina cura nisu djevice koje će automatski biti zaključane u vezu nakon razuzdanog vikenda. Možda nakon mjesec dana, i kada se ona već akutno pita kako on doživljava njihovu vezu... da, tada bi imao marginu pogreške. Ovako ima spoj sa svojom desnom rukom.

Zaključak: ovo pokazuje kako tekst-igra može eksplodirati tebi u lice ako je koristiš nespretno i u krivom kontekstu. ako je "Donesi filmove" najbolji primjer tekst-igre koji sam ikad vidio, "Al ono fakat! Tvoja pi*ka je super!" je sigurno najgori, u rangu s najgorom telefonskom porukom ikad.

Oznake: nadigravanje, SMS, završšna igra


- 10:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu