Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

četvrtak, 22.03.2012.

Kako najbolje prodati hot dog

Jednom davno, kad sam na "Jesi li Alfa" testu još imao -2 bodova za pitanja o novcu i karijeri, radio sam na neuglednom štandu koji je prodavao hranu na obali jednog turističkog mjesta. Onakvom kao onom kojeg trenutno žele zabraniti na splitskoj rivi? Otprilike.

Moj najbolji proizvod je bio hot dog - ne zato što je bio najukusniji, već zato što je imao najveću zaradu po komadu (da, već sam tada računao neke stvari na taj način). Za razliku od hamburgera, materijali i vrijeme potrebni za hot dog su zanemarivi - bublica i hrenovka. Za razliku od toplog sendviča, u njega se nikada ne stavlja puno priloga, većinom samo jedna tekućina kao majoneza ili kečap. Stoga je hot dog bio moj omiljeni proizvod i bilo mi je u interesu da ga prodam u što većoj količini. Princip prodaje brze hrane, ili bilo kakve usluge, je identičan konceptima iz zavođenja. Pozorni čitatelj će se prisjetiti da često spominjem preselekciju. Da podsjetim...

Preselekcija - isključivo ženski fenomen gdje se isti muškarac čini privlačnijim ako je imao više prošlih partnerica i/ili ako je zauzet.

Na isti način, u prodaji se primjenjuju iste metode koje se baziraju na stvarima zajedničkoj svim ljudskim umovima. Ljudi su skloniji vjerovati i misliti dobro o stvarima kojima vjeruju drugi ljudi. Iako bih to ponekad naveo posprdno, kao primjer "ljudsko ponašanje slijedi model krda", mislim da to nije nešto loše. Teoretski, s neograničenim vremenom i resursima je glupo slijediti tuđe preferencije. No u stvarnom životu nemamo ni neograničeno vrijeme ni resurse, stoga se često isplati učiti na tuđim primjerima. Dok god ovo ne ode u ekstrem u kojemu zbog toga donosimo lošije izbore, to je prirodna ljudska adaptacija.

Dugo vremena sam, za bilo koji proizvod koji sam htio prodati, hvalio njegove osobine i navodio kako je bublica svježe pečena, ili kako je meso domaće i doneseno iz mesnice prije sat vremena. Sve je to nailazilo na mlake reakcije. Ono što je izazivalo najbolje reakcije bila je ova rečenica:

"Svi vole hot-dog. To mi je najpopularnija hrana."


Ključ je u popularnosti. Zbog ovoga je sekcija "mišljenje korisnika" nešto najbitnije što možete dodati na website svoje tvrtke i pomoći će vam više nego bilo kakav savršen tehnički opis sa slikama (iako ni to ne škodi), ne kako bi se vidjelo kako je proizvod oduševio druge, već kako ga drugi kupuju. Na isti način se stvara ženska pretpostavka da, ako puno drugih žena želi biti s nekim muškarcem, mora da je kvalitetan i zato će rado spavati s njim, čak i ako to implicira da ima spolne bolesti. Čak i ako nemaš puno iskustva, cilj ti je suptilno se ponašati kao da imaš i da si sve već vidio.

Neki će reći da ovo ne radi na ženama zato što žene vole unikatne i drukčije muškarce. Ispravak: tvrde da je to tako. U stvarnosti, žene ne vole unikatnost, vole nadprosječne muškarce, bolju ili malo drukčiju verziju standardnoga. Uistinu čudni i drukčiji muškarci, kako su bez sumnje sami iskusili, imaju mnogo problema u povezivanju sa suprotnim spolom.

Puno godina kasnije, zahvaljujući istim ovim taktikama, moj hot dog se i dalje vrlo dobro prodaje. njami

- 20:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu