Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

nedjelja, 20.05.2012.

Feministica slučajno reklamira Igru

Dvije su stvari o kojima najviše volim pisati (poezija se ne računa), a to su pobijanje moderne feminističke mitologije, i zavođenje tj. igra. Koliko je samo tema koje daju materijala za oboje? Koliko samo ima rasprava koje totalno devastiraju hrčka i daju muškarcima nadu u uspjeh i korisne savjete za budućnost, i još sve to istodobno? Zato razumijete da kada vidim (iako slučajnu) reklamu za igru na ultra-feminističkom websiteu, nešto se u meni ozari. To je otprilike kao da ateist prizna da postoji Bog (dobro, ja sam ateist ali jasno vam je već što želim reći).

"Tajni svijet muškaraca": igračeva tajnica otkriva sve

Elizabeth Haag je nekada radila za profesionalnog igrača i, nakon što smo pisali u ženskim igračima (u potpunosti besmislen pojam, op.prev.) kontaktirala nas je kako bi nam ispričala priču o mizoginiji, seksu u javnim WC-ima - i simpatiji prema muškarcima. Zbog legalnih razloga, Haag nije mogla navesti ime svog poslodavca ili otkriti njegove poslovne tajne, no mogla nam je reći o uznemirujućim manipulacijama kojima je svjedočila - i kako su se njeni osjećaji o zavođenju i muškarcima promijenili tijekom njenog posla. Evo njene priče.

Heh heh. Manipulacijama. Takve riječi, isto kao i "mizoginija" (ženomrzstvo), je tipično vidjeti na stranici Jezebel koja je objavila ovaj tekst, jer inače služi kao kolekcija najblesavijih neo-feminističkih teorija na svijetu. Zato me itekako iznenadilo kada sam u članku, za koji je tradicionalno igroskeptično uredništvo valjda mislilo kako će napokon pokazati da su igrači creeeeeeeepy i baš onako lažljiva đubrad vidio stvari od kojih bi svaki normalan muškarac istog trena uskliknuo "Igra, gdje se to uči? Daj mi!"



Prošlog srpnja, našla sam se u votka baru u Manhattanu, okružena igračima, učiteljima zavođenja, "seks božanstvom", te nekolicinom pridošlica koji su vježbali svoje novostečene vještine. Bio je to samo još jedan dan u uredu, tijekom jedne godine koju sam provela kao tajnica učitelja zavođenja ili igrača (eng. PUA). Kupovala sam, arhivirala, pomagala s korisničkom podrškom i pomagala u proizvodnji naših proizvoda. Moj posao je manje-više bio isti kao i bilo kakav drugi posao tajnice - samo su naši proizvodi pomagali dečkima doći do seksa. Bilo je to mlado, opušteno društvo, a ja sam bila jedan od dečkiju. Muški su otvoreno pričali ispred mene, i iako sam čula neke neugodne ili proste seksualne stvari, osjećala sam se kao da imam pogled u tajni svijet muškaraca. Tijekom vremena se moje mišljenje počelo mijenjati, ali tada sam se osjećala kao doma.

Tvrtka je bila vrlo malena. Bio je tu PUA (igrač, zvali smo ga "učitelj zavođenja" (eng. dating coach)), ja, nekoliko trenera i par zaposlenika u podršci. PUA je imao oko 30 godina, izgledao je prosječno, u javnosti tih i nenametljiv, sigurno ne ono što biste očekivali. Ali iako nije odgovarao stereotipima, nije trebalo dugo za prepoznavanje njegove inteligencije ili da se izgubim u njegovom šarmu i karizmi. Raditi za njega je bilo vrlo zabavno, a on je nakon godina usavršavanja svoje metode sad prodavao knjige, CD-e i osobnu poduku drugim muškarcima kako bi i oni mogli postati magneti za žene. Naša metoda je bila drukčija od većine onoga što ljudi zamišljaju kao "barenje". Savjeti su bili o podizanju muškaraca, ne o denigraciji žena. Vjerojatno mi zato nije smetalo na početku. Nemojte me krivo shvatiti, oni nisu bili "slatki" dečki. Jedan trener koji je u javnosti govorio kako obožava žene je za sebe vjerovao da ga bilo koja žena blizu 30-e želi uvući u trudnoću i brak. Drugi su diskutirali o muškom samopouzdanju kao najvažnijem. Ipak, većinom nisu odobravali ono što su popularni igrači stavljali u cirkulaciju u zajednicama zavodnika (poput dvostrukih komplimenata).

Kroz moj posao sam naučila dosta o igračima, njihovim mušterijama, industriji i meni. Svaki PUA ima svoju specifičnu personu zbog nekog razloga, i u mnogo slučajeva te persone rade samo za njih i samo njih. Recimo, najpoznatiji PUA, Mystery, je radio kao mađioničar pa je to ugradio u svoje zavodništvo. To je za njega ispalo dobro, ali je istodobno i razlog zašto sad ponekad viđamo muškarce kako im ne uspijevaju mađioničarski trikovi u barovima kojima misle impresionirati dame.

Malo nakon zaposlenja, dano mi je malo materijala za proučavanje. Pitala sam šefa hoću li od toga zamrziti muškarce. Promislio je na trenutak i sa smijehom rekao "Ne, ali možda ćeš zamrziti mene". Očekivala sam da me posao uznemiri i da mi se zgadi, ali većinom nije. Tjedni slušanja o tome kako odvući žene u krevet i učiniti ih ovisnim o sebi mi nisu smetali. To se sve promijenilo jedne večeri, kada je trener spomenuo članak o tome kako vratiti bivšu. Sledila mi se krv u žilama. Ideja da moji bivši imaju takve informacije je bila užasna. Ali kad sam čula o čemu se radi, činilo mi se kao zdrav razum. Mi žene si govorimo da uradimo takve stvari svaki čas (i ionako vjerojatno ne bi radilo na meni, ja sa rastajem vrlo strastveno). Ono što sam shvatila tijekom vremena je da mnogi muškarci stvarno nemaju pojma o zavođenju, seksu i vezama (nije ni čudo kad te stvari u povijesti nisu nikada bile vrlo bitne u odnosu na Beta hraniteljstvo, i onda su najednom naglo postale bitne tijekom 50 godina, op.a.) Boje se probati poljubac jer ne znaju čitati signale koje šalješ. 99% kurikuluma mi nije smetalo.

Ali taktike trenera i igrača osobno su bile druga priča - mnogo mračnija. Za njih, manipulacija ženama je često bila igra. Uživali su vidjeti koliko daleko mogu doći sa svojim vještinama. Upoznala sam djevojke koje se varalo. Vidjela sam SMSove žena koje su molile da opet budu s njima. Neki od ovih dečkiju su se viđali s više djevojaka istodobno nego što je zamislivo. Znali su kako odvući žene u krevet (ili javni WC) u samo par sati ili čak minuta. Imali su trikove za navođenje cure da im kupi nešto ili da pristane na seks u troje. Cure bi im izjavljivale ljubav nakon samo jednog susreta, bez ikakvog uzvraćanja. Bile su tu i priče koje si mgao ispričati ženi kako bi paničarila da će te izgubiti svaki put kada napustiš sobu, i iako nisam nikada ovo vidjela u praksi nimalo ne sumnjam da je istina. Isto tako, mnogo je muškaraca u zajednicama zavodnika (ne nužno mojoj) koji pričaju puno o igri ali nikada ne vide baš puno akcije. To su bili plusevi i minusi za moj osjećaje prema kolegama i muškarcima općenito. Treba naglasiti da većina klijenata koja posjećuje ovakve tvrtke ne završi spavajući s tri različite žene na dan. Možda se nadaju ali, ultimativno, samo žele zbariti par djevojaka ili pronaći curu. Ne mogu nikoga kriviti što to želi. Zavođenje je kao bilo koja druga vještina. Mnogi uče slikanje, ali vrlo malo ih postane Picasso. Većinom su igrači i njihove mušterije na potpuno drukčijim razinama. Dečki koji rade u tom polju su većinom mnogo vještiji sa ženama nego što će njihovi klijenti ikada postati. Trebalo mi je neko vrijeme, ali u jednom trenutku sam shvatila da ću, ako ikada više želim biti u vezi, morati napustiti moj posao. Imala sam neugodan osjećaj da me mijenja.

I, vratit ću se onoj noći u votka baru: zezala sam se s jednim učiteljem zavođenja iz Australije i, nakon primanja par šala, našalila se drugim dečkima da je "samo ljut jer sam ga prije odbila". On je poludio. Postao je bučan i agresian, i vrlo ozbiljno je uvjeravao svih u grupi da to nije istina. Slijedio me kroz sobu satima, malo pokušavajući dokazati da mu moji komentari nisu smetali, uvjeravajući me da se šalio, ili vičući na mene. Onda sam shvatila. Nije se mogao nositi s javnim odbijanjem. Nije nikakva tajna da su mnogi igrači, učitelji zavođenja, i sl. nesigurni. Većina muškaraca uđe u igru nakon cijelog života punog odbijanja, ili kada ih jako povrijedi samo jedna žena (iako je ovo u teoriji istina, sama moderna anomalija potrebe za učenjem velikih količina igre umjesto jednostavnog bivanja dobrim dečkom bez igre je ono što u muškarcima izaziva određenu revulziju, a ne učenje igre, op.prev.). Počinju učiti zavođenje kao metodu kontrole. Profesionalni igrači, čini se, kontroliraju svaki aspekt veze u koju se upletu. To postaje obrambeni mehanizam koji je otišao van kontrole. Na svu sreću, većinom su oni iznimke, a ne pravila. Pretpostavljam da sam oduvijek znala ovo, ali vidjeti to u stvarnosti je to stvarno učvrstilo. Drago mi je da više ne radim za tu tvrtku, ali sretna sam zbog uvida koji sam dobila. Nakon ove godine u kojoj sam radila s našim klijentima (uključujući i momke koji su samo htjeli curu, one koji su se razveli i nisu imali pojma kako nastaviti, i muževe koji su pokušavali popraviti svoje brakove), gledam na stvari malo drukčije. Imam puno više suosjećanja i poštovanja za dečka koji prošeta preko plesnog podija reći zdravo, jer sada shvaćam koliko ovo teško može biti muškarcima. No također vidim i mračnu stranu: dubine do kojih će muškarci ići kako bi kontrolirali ženu. A one su, uvjeravam vas, vrlo duboke.

U principu se slažem sa svime što je napisala, samo na gospodina koji je vikao na nju gledam malo drukčije. Ona ga nije odbila, već ga je zezala na prilično netaktičan i neukusan način. Svakako je njegova reakcija pretjerana, no ipak bih rekao i da takav tip teško može biti nekakav igrač velikog kalibra. Zašto? Zato jer igra, neminovno, čak i kod najvještijih, najbogatijih, najljepših muškaraca, neminovno uključuje i određenu količinu odbijanja čisto zbog nekih bioloških postavki, a jedan od važnih dijelova interne igre je nošenje s tim odbijanjem i strahom od odbijanja.

Neka su neki tamo igrači u svijetu "manipulatori", ali meni je dobivati SMS-ove cura koje mole da budu sa mnom prilično dobar trade-off.

- 17:53 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu