Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

petak, 18.11.2011.

Igra može spasiti živote

Prije dvije godine i par mjeseci, u jednoj teretani u Los Angelesu dogodila se tragedija. 48-godišnji analitičar George Sodini ušetao je unutra, izvadio iz torbe nekoliko poluautomatskih pištolja i otvorio vatru. Ispucao je preko pola stotine metaka, ubivši na mjestu tri žene i ozlijedivši još 9, te zatim presudio sam sebi.

Amerika, zar ne? Tamo se takve stvari događaju. Patologija masovnih ubojstava je zanimljiva stvar. Razloga za "okidač" ima mnogo, a dovoljan je jedan komad oružja i javno mjesto da takva osoba izazove tragediju. Žrtve su u takvim slučajevima svi koji se na mjestu slučajno zateknu, jednako i u SAD-u i u Europi. No, kada masovni ubojice namjerno ciljaju u žene, razlog je gotovo uvijek nezadovoljena seksualna potreba.


George Sodini, 1960. - 2009.

George Sodini je bio toliko ljubazan da nam ostavi svoj blog, na kojemu opisuje kako nije spavao s nikim već 20 godina i nije imao djevojku već 28 godina. Po slici mu stvarno ništa ne fali - sasvim u redu čovjek, prosječne visine, ni lijep ni ružan, u dobroj formi, relativno imućan i bez dugova. Ali kao što znamo, fizički izgled muškarca ne odgovara nužno stanju njegovog duha - a po tome je Sodini nažalost bio uvjerljivo Beta, možda i Omega - kako svjedoče njegovo vječno slomljeno srce i 20-godišnja suša. Pogledajmo:

24. prosinca 2008.:
Bliži se još jedan Božić. Nijedna cura od 1984., posljednji Božić s Pam je bio 1983. Tko zna zašto. Nisam preružan ili čudan. Ništa ni seksa od 1990 (imao sam 29). Bez sranja! Preko 18 godina. Učinio sam to možda 50-75 puta u životu. Počinjem misliti da, kada bi sad pronašao ženu, to bi samo poremetilo planove. Izoliran. Imam ekstra para i volim putovati tijekom svojih 25-30 dana godišnjeg. Los Angeles je bio super! Ali ići sam nije toliko zabavno.

29. prosinca 2008.:
Vratio se iz solarija, činim to već neko vrijeme. Bez teretane danas, opet me boli lakat. Zapravo izgledam dobro. Oblačim se dobro, svježe sam obrijan, kupam se, koristim kolonjsku - pa ipak me odbilo 30 milijuna žena - kroz period od 18 ili 25 godina. Tako to vidim. 30 milijuna je moja gruba procjena koliko poželjnih single žena ima. Muškarac treba ženu za samopouzdanje. Treba potporu na poslu, u karijeri, s drugim muškarcima, i spoznaju da ima s kime provesti noć i da mu je ona i prijateljica. Ta vrsta života je za mene zatvoreni svijet, iz kojeg sam specifično i totalno isključen. Svaki drugi muškarac čini ovo barem donekle uspješno. Biti sam toliko godina uništava. A ljudi kažu da sam simpa, lako je sa mnom pričati, itd. Gledajući unatrag, ne dugujem ništa poželjnim ženama koje traže išta, osim osnovne pristojnosti.
Gledajući unatrag, najviše me smeta nesposobnost da radim prema bilo kojoj promjeni koju odaberem.
...
Za Novu godinu imam vremena, naravno da večeras nema nikakvog spoja.

05. siječnja 2009.:
Bio sam danas dizati utege. Velika gužva. Sutra bi moglo biti dobro. Neka žena me gleda svaki put kad sam tamo. Odlučio sam otići tamo i komentirati nešto o gužvi, ali otišla je dok sam završio vježbu. Ionako je bolje da se ne pokolebam od sutrašnjeg plana. Život samo igra igre. Jedan ili dva spoja s njom, onda kraj. Koliko god pokušavao, stvari ostaju iste. Svaku večer sam sam, i onda idem u krevet sam. Mlade žene su bile brutalne prema meni kada sam bio mlađi, sada nisu, vjerojatno zato što vide samo još jednog starca.Vidim dvadeseto-nekakve parove svugdje. Te godine su za mene jednostavno proletile. Čemu nastaviti poslije 20+ godina samoće?
...
Dvadeset godina ničeg zabavnog. Nisam nikada proveo niti jedan vikend s djevojkom, čak ni kod sebe. Vjerojatno neću naći ni drugi posao. Ako nemaš ništa, nemaš što izgubiti.

4. svibnja 2009.:
Volim pisati i govoriti. Ironično, zato što nisam nedavno (zadnjih 30 godina) upoznao nikoga s kime bi htio biti bliski prijatelj ili tko bi htio to biti sa mnom. Uvijek sam otvoren na sugestije što radim krivo, nema brata ni oca (moji su beskorisni, a brat je bully), ili prijatelja da me pogurne i iskreno ali taktično mi kaže što radim krivo. Osobni trener ili netko tko zna što radi bi bio savršen. Novac ne bi bio problem za rješenje.

18. svibnja 2009.:
Danas sam zapravo bio na spoju. Bilo je to sa ženom koju sam upoznao na autobusu u ožujku. Ručali smo kod "Two PPG". Posljednji spoj za mene je bio 1. svibnja 2008. Žene me jednostavno ne vole. Ima 30 milijuna poželjnih žena u SAD-u (moja procjena) i ne mogu naći nijednu.

25. svibnja 2009.:
Pozvan sam na piknik pa sam i otišao. Starija žena koju sam upoznao je, samo tako, pitala je li mi se sviđala srednja škola, i onda je pitala jesu li tamo pikirali na mene. Zanimljivo da to pita. Ali hvala, već znam što je problem - samo mi rješenje bježi.

29. svibnja 2009.:
Još jedna samotna večer u petak, dosta mi je. Ovo je previše.

2. lipnja 2009.
Neki ljudi s kojima sam pričao vjeruju da sam stalno na spojevima i uvijek sam s nekim ženama. Misle ovo zato što sam im pokazao email koji sam dobio od zgodne djevojke koja je poslala nekakav upit meni kao predstavniku odjela, ali s njom nije upalilo. Sve ovo je smiješno. Zapravo se nisam seksao otkad mi je bilo 29 godina, prije 19 godina. To je istina.

5. lipnja 2009.:
Čitao sam neke forume i, sudeći po zabrinutim pitanjima, čini mi se da se mnoge tinejdžerke često seksaju. Jedna 16-godišnjakinja to radi 3 puta na dan sa svojim momkom. Tako da, poslije jednog mjeseca, ta mala je doživjela više seksa nego JA u cijelom ŽIVOTU, a meni je 48. Još jedan razlog. Nema na čemu, kuje! Zbogom.

20. srpnja 2009.:
Zadnji put kada sam spavao cijelu noć s djevojkom je bilo 1982. Dokaz da sam potpuno zaribao. Djevojke i žene mi ne daju ni trunku pozornosti IGDJE. Nešto STRAŠNO ne valja sa mnom što mi NIJEDNA je**ena osoba ne želi reći. Svi samo žele biti dobri i pričati mi lijepe stvari. Ulagivanje. Oh da, siguran sam da možeš otići na spoj kad god želiš. Izgledaš dobro, itd. Pi**kice.

23. srpnja 2009.:
Wow!
Upravo sam pogledao kroz prozor i vidio prelijepu djevojku, po dobi otprilike na faksu, kako napušta kuću Boba Foxa preko puta. Čini se da se omastio danas. Studentice su vruće. Masturbiram. Često. On ima 45 godina. Ona je imala dugu kosu, vruća mala s prelijepim grudima. Nekima od nas je jednostavno suđena samotna staza u životu. Inače ne gledam vani, ali slučajno sam primjetio. Kvragu. Masturbiram otkad mi je bilo 13. Hvala, mama i brate (samo po krvi). I tata, stari moj, za to što si me TOTALNO ignorirao kroz godine. Svi ste mi JAKO pomogli da ispadnem ovakav.

Volio bi da se mogu vratiti u 1975. i popraviti stvari. Ali to ne bi radilo, veliki BULLY BRAT bi nametnuo svoja sranja. Bio je dvostruko veći od mene. Nije se nikada petljao s momcima većim od 175 cm ili tu negdje. On je u srcu PI**KICA. Zapamtite, Michael je moj brat (imamo iste roditelje i to je to) i uvijek je bio ŠEF. Ponavljam samo da se istakne: ON JE SAMO BULLY, čak i s 50 godina! Nikada ne zaboravite! Zato što isijava samopouzdanjem. Ljudi vjeruju sranjima ako ih se iznese SA SAMOPOUZDANJEM! Razumijete??



Ne znam kamo idem sa svim ovim. Umoran sam, osjećam se dobro jer sam ovo napisao i izvadio iz sebe.

S druge strane, imao sam 20+ godina trijeznosti i nisam postigao ništa oko prijateljstava, djevojaka, momaka, itd. Nula. Kakva šteta.
Zbogom, za danas.

2. kolovoza 2009.:
Najveći problem nije ne imati veze ili prijatelje, već biti nemoćan da postigneš i prikupiš ono što želiš u tim ili drugim područjima. Sve ostaje isto koliko god se trudio. Da imam kontrolu nad svojim životom, bio bi sretniji. Ali nemam već 30 godina.

3. kolovoza 2009.:
Potreban potpuni napor. Sutra je veliki dan.

Nevezano:

1. Vjerojatno 99% ljudi koji me poznaju ne misle da sam bio ovako lud. Rečeno mi je od barem 100 cura/žena kroz godine "da sam dobar dečko". Ne zezam se.

2. Lee Ann Valdiserri je imala moju bebu rane 1991. Nisam je vidio otkad je bila u 4. mjesecu. Poznavao sam njenu sestru Chris iz srednje (?) (Ovo je podiglo veliku medijsku prašinu u doba pucnjave, no nikakva žena ni potomak koji bi odgovarali tim podacima nisu pronađeni, op.prev.)

3. Vrijedim neto nešto više od 250 000 $ na kraju 2008.

4. SMRT ŽIVI!


Odgovorno tvrdim da, da je Sodini naučio Igru, uspio bi pronaći drugu ženu i ljubav i seks koje je trebao nakon što ga je napustila zadnja bivša. Samo jednom u tih 20 godina bi vjerojatno bilo dovoljno. Tako ne bi proveo dva desetljeća utapajući se u svojoj gorčini i neuspjehu, skupljajući osvetu prema ženama poput tempirane bombe. Igra je mogla spasiti i njegov život i živote žena koje je ubio.

Naravno, može se reći i da nije našao nikoga 20 godina zato što je bio lud, i sve žene su to osjećale pa su bježale od njega. Ali to nije fer usporedba. Kao prvo, svi koji su Sodinija poznavali imali su samo riječi hvale za njega a, kao drugo, mnoge žene ne samo da toleriraju prilično veliku ludost, već ludost i nalaze privlačnom. No čak i tada, Igra bi puno učinila za njega. Nije bitno da ima duge uravnotežene i sretne veze (iako zašto ne?), već samo da napravi jedan korak naprijed.

Kako seksualno tržiše postaje sve okrutnije, raste i broj totalno marginaliziranih i isključenih Beta muškaraca. Za žene dno može predstavljati konstantno razočaranje ili celibat izazvan neodstupanjem od nerealnih kriterija, no zbog nekih nekih drugih pravilnosti, muškarci su oni koji imaju potencijal dosegnuti još niže dno. I kako se tržište sve više okreće prema "pobjednik uzima sve" modelu koji bi trebao vrijediti još samo negdje u ruralnoj Africi, hoće li još koji marginalizirani muškarac zaključiti da mu je bolje nestati u osvetničkoj kiši olova nego egzistirati kao betaizirani eunuh?

Mračna misao: iako to nije ono što je (barem po njegovim riječima) Sodini tražio, možda bi mu pomoglo da je dio svoje impresivne plaće (oko 70 000$ godišnje) trošio na prostitutke? Za nekih 15 000$ godišnje, mogao je svaka dva tjedna provesti noć s nekom drugom djevojkom. Mogao je imati svoj harem u Tajlandu. Mogao je nalaziti ideju odvratnom, ali svejedno posegnuti za njom u trenutku očaja (ako bi živio u saveznoj državi gdje je to legalno). Seksualno zadovoljen čudak ima puno manju šansu da će eksplodirati u bijesu od seksualno frustriranog čudaka.

Najmračnija misao: da je samo znao što ga čeka poslije zločina, možda se ne bi ubio...

Oznake: beta, omega, muški hrčak, pokolj, Vijesti


- 18:47 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu