Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

srijeda, 12.10.2011.

5 minuta Alfe je vrijedno 5 godina Bete

Blogerica "Nesretna u ljubavi" ima izvrsni serijal postova za koje preporučam da pročitate, o nekim avanturama iz njenog ljubavnog života. Velikodušno mi je dopustila da se time što je napisala malo više pozabavim u mojim svakodnevnim analizama. Da se razumijemo, ovo nije nikakvo osuđivanje dotične blogerice zbog njenog životnog stila - već sam rekao da mi nije cilj moralizirati - nego ilustracija tema o kojima inače pišem. Dapače, želim je pohvaliti zbog iskrenosti da piše o ovome svojim doživljajima. Posvetite posebnu pažnju muškom protagonistu.

Tko je Nesretna u ljubavi? Njene godine, zanimanje, izgled i ostalo nisu previše bitni za ovo. No kako je i sama rekla, nije bila zadovoljna svojim ljubavnim životom.

Imala sam blog ovdje prije neke 2 godine otprilike (...) Naziv bloga je bio sličan ovome..tako da eto po svemu sudeći, skoro ništa se nije dogodilo pozitivno po tome pitanju u mom životu..
Evo sad, ta ljubav meni je toliko bitna a nema je nigdjeee..jednostavno se odbija pojaviti u mome životu, tako da sam jedno vrijeme odustala od traženja ljubavi i posvetila se tulumarenju, izlascima i mijenjanju tipova kako mi je došlo.

U ove dvije godine znači , dogodilo mi se svega..Prvo prekinula sam svoje mazohističko ponašanje i prekinula se viđati s jednim dečkom s kojim sam s viđala 3 godine, a od mene je uvijek i samo isključivo htio seks..i to naravno pod uvjetima koji su uvijek njemu odgovarali,a ja sam naivno i glupavo pristajala na to. Baš sam bila naivna djevojčica. Evo baš sad prošli vikend je htio biti sa mnom, bez obzira na to što je u vezi 1 godinu već, i tako je bio dobar osjećaj odbijati ga cijelu večer..To mi je pružilo užitak kakav nijednom nisam osjetila dok sam bila s njim.
(...)

Kada žena strastveno tvrdi da je nije briga za tebe, zapravo je nikada nije bilo više briga.
Mogao bi sada još drviti o prošlosti, izlasku iz jedne veze, malo neobavezne zabave, ali ne želim da ovaj post postane prevelik, o ovome se uopće ne radi. Da vidimo što se poslije dogodilo:

Preko nekog prijatelja saznala sam za neku internetsku stranicu...seks stranicu..nije hrvatska..i (...) naletila na dečka iz Hrvatske koji je čak bio oku ugodan i više od toga :) Brže bolje dok nije otišao, ja mu se javila, razmijenili smo msn..i tamo smo se čuli.
Nakon dan-dva,iako mi je vidio sliku na msn-u nije htio više sa mnom komunicirati dok ne popravim kameru, jel sam ja njega cijelo vrijeme gledala (i uživala). I tako sam kroz par dana zamolila prijatelja da ju popravi i napokon smo se vidjeli. U početku mi je bilo čudno, zato što to nisam nikad prije radila..ali kako je on bio opušten postala sam i ja..
Prvo su to bili samo glupi razgovori, malo smo se upoznavali..onda smo razmijenili broj mobitela..pa smo tako komunicirali (gledali se preko kamere i pričali na mob-on nije imao zvuk na laptopu). I nakon par dana sam ostala sama u stanu, čula se s njim i imali smo phone sex..zanimljivo je, ali uživo je uživo wink
I tako smo to nastavili tjedan-dva. I onda su lagano počele priče kako bi se mogli upoznati već ( on je inače iz Zagreba)..nismo nikako mogli iskombinirati da on dođe kod mene zato što sam živila sa cimericom..tako da se priča svela na to kada ću ja doći kod njega..i uglavnom jedan vikend mi se pružila prilika da odem, a nikome ne moram ništa objašnjavati..tako da sam mu se samo javila da dolazim (dovoljno mi je bilo što je rekao da jedva čeka da se više upoznamo) i pokupila stvari, sjela na bus i otišla!

Čim sam pročitao riječi "seks stranicu", odmah mi je nešto bilo sumnjivo. No nije toliko bit u tome, čitajte dalje. S druge strane, drago mi je da na takvim stranicama ima i stvarnih cura iz hrvatske, jer sam inače mislio da su svi profili samo neki scammeri.

(...) Napokon smo došli u stan..a meni je sto misli kroz glavu prolazilo..šta bih sad trebala..kako se ponašati, ali sva sreća on je iskusniji u tom svemu bio pa me lagano vodio.
Naručio je pizzu, otvorili smo vino, pričali, malo se bolje upoznali, iako smo u mjesec dana virtualnog druženja dosta stvari jedno o drugom saznali.Uz njega sam se opustila kao uz nikoga prije, imala sam osjećaj kao da se godinama poznajemo, nije bilo neugodnih tišina i nisam razmišljala što i kako dalje, samo sam se prepustila.
Malo pomalo, jedna stvar je vodila drugoj, i počeli smo se ljubiti i malo maziti i znate već što slijedi. Bio je to najbolji seks koji sam imala u životu. Iako smo se prvi put vidjeli, nije bilo nikakve neugode poslije. Mazili smo se i na kraju zaspali.
Ujutro se probudio prije mene, napravio kavu i doručak..ma bio je sve što cura može poželjeti :)

Popodne sam već trebala ići kući zato što sam pismeni imala idući dan..nagovarao me da ostanem još samo malo..pokušao me na sve moguće načine uvjeriti da ostanem, ali na kraju smo skužili da bus ne vozi tako rano kad bi meni trebao.
Popodne me glava zabolila od neprospavane noći belj predložio je da malo odmorim, zagrlio i mazio me.kroz polusan sam osjetila kako me ljubi u kosu i po licu iako je mislio da sam spavala.
Otpratio me na bus, pričekao sa mnom i rekao da mu se obavezno javim..ma san snova je dečko bio :)
(...)
Poslije 2 tjedna ja sam se opet našla u Zagrebu, ni sama ne znam kako ni što me snašlo, samo sam znala da ga želim ponovno vidjeti..Našli smo se, družili, upoznao je moje prijatelje,par dana sam provela kod njega.
(...)
I negdje sredinom 12. mjeseca ponovno sam išla u Zg, koncert je neki bio, i naravno javila mu se da dolazim. Presretan je bio što ćemo se vidjeti, ne može dočekati kada ću već više doći bla bla bla..Vidjeli smo se jedan dan, sve je bilo idealno, isto kao i prva dva puta kada smo se vidjeli..

Osim malih alarma koji su pištali u meni dok sam sve ovo čitao, i meni se čini kao romansa iz snova i potpuno razumijem zaljubljenost koja je nastala. Naravno, neke stvari su predobre da bi bile istinite...

Idući dan smo se trebali ponovno naći, ali mi je predvečer javio da ne može, ima nekog posla, mora pomagati nešto roditeljima. Na što sam mu ja odgovorila, da je meni svejedno kada ćemo se vidjeti ionako nemam više nikakvih obveza u Zg.
Nakon toga uslijedio je njegov monolog: "Meni je žao, ali ja više ne mogu ovako. Ti si trebala biti zabava za jednu večer,nisam mislio da ćeš mi postati toliko draga, nisam planirao da mi se toliko svidiš, nisam mislio da će se ovo nastaviti između nas, previše stvari mi se počelo preklapati. Ja imam curu 2 godine, studira u tvom gradu, na TVOM faksu i mislim da je bolje da ne nastavimo ovo. Nazvati ću te još kasnije i sve objasniti, evo cura mi upravo dolazi kod mene!"

Naravno, poziv nisam dobila od njega više, taj tren se moj svijet opet malo urušio zato što je zadnja 2 i pol mjeseca on bio centar moga razmišljanja, smišljala sam načine kako otići kod njega da se bar kratko vidimo, a onda je sve to u jednom telefonskom razgovoru završeno..

O tome kako se obraniti od kretena koji će te iskoristiti sam već pisao. Nijedna metoda nije 100% sigurna, naravno, i čak i tada se može uletiti u neugodne situacije. No to nije bit ovog posta. Bit je ono što se dogodilo poslije:

Nakon poziva koji nije stigao, javio mi se preko msn-a, čestitao Božić..ja uzvratila i to bi bilo sve od mene što bi dobio..ali on se počeo raspitivati o meni..kako ja, šta mi se događa u životu, zato što je ta 3 mjeseca bio upućen u sve aspekte moga života, sve moje probleme i sreće. Iz pristojnosti sam mu odgovorila i to je sve.
Trebalo mu je vremena, ali je odgovorio: "A šta tebe više moj život ne zanima?"...moj odgovor na to je bio: "Više ne". Ignorirao je to i počeo mi pisati naširoko i nadugačko što mu se događa u životu, kako jedva čeka da opet dođem kod njega i bla bla bla..Koji k....?!?! A cura??!! A objašnjenje?!?!?
(...)
Javio se ponovno za Novu godinu, pa se tjedan-dva javljao cijelo vrijeme..i onda malo rijeđe..ja više nisam spominjala mogućnost odlaska u Zagreb..jednostavno prošla me zaluđenost za njegovim likom i tijelom smijeh cura se niti jednom nije spomenula, razgovarali smo o svemu, mom životu, njegovom životu..ma čiste filozofije...
Ni sama ne znam kako sam tako lako zaboravila na mjesece obmana i laži,ali ljutnja je odjednom nestala i on je opet posato "virtualan prijatelj" s kojim mi je kao i na početku svega bilo tako lako komunicirati, koji me znao saslušati, dati savjet, ali mu nije bio problem niti tražiti savjet od mene..i tako smo nastavili naše druženje virtualno..

Krajem 3. mjeseca imala sam nekog posla u Zagrebu i odlučila mu se javiti, ako želi da odemo na cugu negdje. Rekao je se da se to podrazumijeva, našli smo se..i u tom trenu kada sam ga vidjela bilo mi je drago što sam mu se javila ( i što sam ignorirala savjete svih mogućih prijatelja upoznatih sa situacijom)..zagrlili smo se, poljubili kao stari prijatelji i otišli na pizzu..Pričali smo o svemu (osim,naravno, o njegovoj curi)...primjetio je svaku sitnicu na meni..kako sam šiške ošišala, kakve nokte imam...da imam novi prsten na ruci..ma sav je divan ponovno bio..potjerali su nas van iz pizzerije, završili smo šetajući okolo po kvartovima..i nakon nekog vremena ja više nisam mogla izdržati i pitala sam ga za curu (tu smo u međuvremenu došli do njegovog stana i ušli).

I onda je došlo kratko objašnjenje, doduše, slično kao i onda kada smo se čuli. Ja nisam trebala potrajati, trebala sam biti samo još jedna crtica u njegovom životu, ni sam ne zna zašto mi odmah nije rekao za curu, zašto je to potrajalo toliko dugo koliko je, ali odmah sam mu postala draga, želio se nastaviti i čuti i viđati sa mnom zato što smo jednostavno kliknuli, razumjeli se na prvu..i tim odgovorom ja sam nju maknula s dnevnog reda, sada smo mogli lijepo razgovarati o svemu.. Naravno tu je uslijedilo mojih milijun i jedno pitanje vezano uz nju- šta bi bilo da ona sad dođe kod njega iznenaditi ga(kao što je napravila i prošli put) i nađe nas dvoje, ja time ne gubim ništa, a on gubi 2 godine života koji je "posvetio" toj osobi..pa su uslijedila pitanja tipa kako nema grižnju savjesti što ju vara, koliko ju je puta prevario, hoće ju varati kada budu u braku(pod pretpostavkom da se vjenčaju) i nakon pola sata moje torture se pokunjio i počeo malo razmišljati..

Ali ja sam u tom trenu shvatila da takvi kao što su on (već izgrađene, starije osobe) se nikada neće promijeniti i da mi je u svakom slučaju bolje biti sama i "nesretna" u ljubavi, nego biti u vezi u kakvoj je on sa svojom curom. (sasvim istina, op.prev.)

Razgovor o njoj je bio predigra bang bila sam s njim, i ne kajem se nimalo, zato što, ako je ikad išta znao, to je bilo zadovoljiti curu..kad promislim bilo bi šteta da je taj talent usmjeren samo prema jednoj osobi :) Nakon toga se nismo vidjeli, ali se čujemo povremeno...želi da dođem kod njega na par dana, rekao je da me se zaželio...whatever..tko zna koliko se on cura zaželio još pored svoje cure i mene..jednostavno takav je i takav će ostati, ali meni sad trenutno dok sam sama ne smeta imati nekoga tko će mi ući u život povremeno i malo začiniti stvari! naughty

Dopustite da ovo ponovim: bila je zaljubljena u tipa koji ju je iskoristio i prevario na prilično gnjusan način. Bez nekog posebnog izraza žaljenja s njegove strane. Bez ispričavanja i molbi. S jasnim priznanjem što radi svojoj curi, kao što je radio i njoj. Meni je prvome žao što se to događa. Vjerujem da je razumna reakcija na sve ovo da se osobu koja nam je tako nešto učinila ignorira, zamrzi i možda joj se s vremenom oprosti ali svakako drži na udaljenosti. Barem bi ja to napravio (already did belj ).

Kako Nesretna u ljubavi reagira na sve to? Opet spava s njim, ovaj put neobavezno, i ostavlja mogućnost za još. Do sada se malo ohladila i smanjila očekivanja, tako da je to više ne boli. Proces kiselog grožđa je dovršen: on i dalje ima od nje sve što je imao i prije, a ona je racionalizirala stvar u "bolje je biti nesretna u ljubavi" i odrekla se ostalog.

Dobrodošli u harem.

Ignissovo pravilo #6: Što si više Alfa, više će ti stvari biti oprošteno.

Ponavljam: nije mi namjera osuđivati autoricu zbog njenih izbora. Vjerujem da je ovako bolje za nju nego prije. Ovo je samo ilustracija intenzivne zaljubljenosti i Jednoitisa koji određeno ponašanje - Alfa ponašanje, signal visoke vrijednosti - može izazvati i redovito izaziva. I nije moja stvar da nekom muškarcu preporučam da radi iste stvari ili ne radi - no svakako bi mogao dosta naučiti iz toga.

I osobno sam doživio par takvih slučajeva, tako da sam dobro upoznat i s jednom i s drugom stranom priče. Da da, samo bi žena niskog pouzdanja pala na tako nešto, većini žena to ne treba u životu, znam cijelu priču. No nemojte uzeti samo moju riječ o posljedicama koje 5 minuta Alfe izaziva - ima još primjera, ovaj put iz svijeta slavnih:



Izložak B: Kate Perry, američka pjevačica koja je neko vrijeme bila na top listama diljem svijeta. Na svom koncertu se pred tisućama ljudi podsmjehivala (pokušavala podsmjehivati) dečku u kojeg je nekada bila nesretno zaljubljena, posvetila mu cijelu pjesmu i hvalila se na pozornici kako je sada zaručena i on joj ne treba. Čini se da bivanje internacionalnom pop zvijezdom i osvajanje Grammya čini čuda za tvoje samopouzdanje.
Fatalni Alfa iz srednje (u to doba nogometna zvijezda, danas oženjen), Shane Lopes, reagirao je smireno na cijeli ispad: "Cijela priča je prilično izmišljena. Nisam nikada imao dojam da je zaljubljena u mene. Doživljavao sam je samo kao prijateljicu."

I naravno, Monica Lewinsky je i dalje sama, zaljubljena u Billa, ljuti se na njega što ju je prikazao "kao samo avanturu" i rado bi ga primila natrag istog trena. No to je priča za drugi put.

- 08:55 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu