Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

četvrtak, 07.08.2014.

Evolucija zaključivanja

Pričaš sa curom, kemija je u zraku i ostala je samo jedna stvar: zaključiti. Ali što napraviti? Koju posluku porati? U normalnim okolnostima bi vjerojatno uzeo njen broj, no suočimo se s tim: telefonski pozivi su mrtvi.


Izvor slike

Ovu nesretnu pojavu nagovijestio sam u svojoj knjizi prošle godine kada sam na str. 99 napisao sljedeće:

Važno je koji ćeš kanal komunikacije odabrati. Tvoj cilj je u telefonskom razgovoru ili chatu uspostaviti još trunku privlačnosti i zatim je pozvati van. No u SMS dopisivanju, tvoj cilj je samo pozvati je van. Hoćeš li zvati ili SMS-ati ovisi o tvojoj procjeni kakva je ona vrsta žene. Ako je ovisnik o smartphoneu (tko danas nije?), čini ti se impulzivna, lepršava, užurbana, vjerojatno ćeš SMS-ati. Ako dobivaš od nje tradicionalniji dojam, vjerojatno ćeš je nazvati. Budući da u našem društvu niti jedna metoda još nije definitivno postala bolja od druge (dok je recimo u SAD-u skoro pa samoubojstvo zvati), ova knjiga će opisati oba toka.
...
Moguće je da će u budućnosti, kao što se već dogodilo u SAD-u, poziv kao metoda kontakta potpuno izblijedjeti.

To je opisivalo model u kojemu su pričanje i dopisivanje otprilike izjednačeni, te je jedini faktor u tome što se točno zaključuje sama udaljenost:



No, došao je i taj dan. Po mojim ovogodišnjim iskustvima, pričanje na mobitel postalo je jednako demode kao što su kućni telefoni postali prije 15 godina, a telegrafi prije 40 godina. Iako to ne znači da neću apsolutno nikada nazvati, došli smo do točke gdje je to već u startu inferiorna opcija. I ne samo da danas kod velike većine žena postoji određena averzija prema "živom" razgovoru, već su se pojavile i neke koristi (istina, rijetke) od online društvenih mreža.

Evo kako u skladu s tim izgleda novo tipično zaključivanje:



U čemu je trik?

Aplikacije Whatsapp, Viber, Line i WeChat (ali ne Kik i Skype) su same po sebi brojevi. Curama je u pravilu puno lakše dati Whatsapp nego dati broj, iako je rezultat zapravo isti: otvoren kanal za jednu ili drugu vrstu komunikacije kojom se može ili provesti izvlačenje na spoj ili igra polaganog kuhanja. Jednom kada imaš aplikaciju vezanu za broj, ništa ti ne brani poslati SMS ili nazvati ako si tako odlučio, a domogao si je se lakše nego što bi to bio slučaj s klasičnim brojem. Iako je za komunikaciju potreban internet, danas gotovo svi imaju ili čest pristup Wi-Fi internetu ili mobilni internet, što uopće nije problem. Također, za razliku od SMS-ova, sve ovo je besplatno.

Par napomena:
- Whatsapp je najčešća aplikacija u ovom području, s Viberom na drugom mjestu. Line i WeChat su češće na području Azije.
- Ako zaključuješ na Tinderu (online dating aplikacija opisana u newsletteru) - u tom slučaju se očekuje brzo nalaženje, tako da je bolje ili odmah dogovoriti spoj ili ići putem SMS-a.

Oznake: rana igra, upadi, zaključivanje, SMS, online dating, mobitel


- 15:11 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.03.2014.

Smartphone kao ubojica ljubavi

Prosječna djevojka u prošlosti nije upoznavala puno muškaraca. Stala je kod kuće i pomagala obitelji zatomiti nepresušno vrelo kućanskih poslova koji su obitelji omogućavali život. U onim prilikama kada bi išla vani s članom obitelji ili drugim pratiteljem, nije se očekivalo da joj netko upada ili proširuje svoj krug opcija preko nje, jer bi to bilo neprilično. Muškarci zainteresirani za nju većinom bi se najavili njenoj obitelji preko oca, majke, djeda ili bake (ovisno o kulturi) prije nego bi mogli svratiti u njen dom, a kamoli popričati s njom. Budući da je ona sama osjećala da joj je u interesu odabrati solidnog muškarca koji će se brinuti za nju, neovisno o njegovom Alfa ili Beta karakteru, muškarcima je bilo puno lakše ispuniti njene kriterije, tako da je rijetko bilo potrebno da ih ona izmjeni velik broj prije nego se odluči za jednog (ili se netko drugi odluči u njeno ime, naravno).



Za svrhu jednostavnosti, pretpostavit ćemo da je u skladu s relativnim odnosom bioloških vrijednosti svaki muškarac koji je imao kontakta s navedenom djevojkom barem jednom iskazao svoju zainteresiranost za nju. Pod "zainteresiranost" ne mislim da joj je kupio piće, dar ili je zaprosio; mislim da je barem jednom stupio u bilo kakav verbalni kontakt s njom, makar to bilo i obično "zdravo", otvoren za daljnju eskalaciju ako mu ona pokaže da joj nije odbojan. Većina iskazivanja interesa se nije makla dalje od tog početnog stadija (na kraju krajeva, ona je žena i kao takva je relativno probirljiva).

Ukupno gledano, prije udaje (te zanemarivo kasnije tijekom života) je ta djevojka upoznala 30-ak, ako je bila izbirljiva 60-ak, maksimalno 200-injak muškaraca. Ako je djevojka bila relativno imućna i odsustvo kućnih poslova i resursi njene obitelji su joj dopuštali stalne šetnje, jahanja i vozikanje kočijom, te ju činili popularnijom, njen broj upoznatih muškaraca bio je nešto veći: možda 500-injak. No svi ti brojevi imali su jednu zajedničku stvar: novi muškarci su u ženinom životu bili ekstremno rijetki, a jednom kada se udala gotovo nepostojeći. Prosječna žena u prošlosti jednostavno nije imala prilike primati puno interesa od muškaraca.

Gore navedeno ne spominjem ni kao dobru ni lošu stvar. Staro doba je također imalo i mnoge nedostatke. Ovaj podatak naveden je samo kako biste mogli pojmiti usporedbu s modernim dobom.

Negdje početkom 20. stoljeća, kada se polako počeo očekivati veći angažman žena na radnim mjestima koja nisu bila isključivo ženska (npr. tajništvo i administracija u poduzećima, druge intelektualne djelatnosti, uslužne djelatnosti), te kada su uvedene škole i zatim fakulteti sa predavanjima ne-segregiranim po spolu, ovaj broj je porastao. Na spomenuti broj upoznatih muškaraca kroz većinu povijesti (cca 100) bilo je potrebno dodati sve kolege iz osnovne škole, srednje škole, fakulteta i posla, kao i po nekoliko članova obitelji i prijatelja za svakoga ("društveni krug"). Također, zbog opuštenije društvene klime, ženine potencijalne udvarače sada moramo pobrojati kroz cijelo njeno razdoblje upotrebljive plodnosti (npr. do 35-40 godina), ne samo do vjenčanja. Sada je prosječna djevojka do udaje i poslije udaje došla u kontakt s, proračunajmo ugrubo... dodatnih 1500 muškaraca. Takvo je bilo doba naših (pra)baka i (pra)djedova. Iako je broj muškaraca s kojima je prosječna žena došla u dodir znatno porastao, on i dalje nije bio velik. Žena bi par puta godišnje dobila kompliment od poštara, mljekara ili kolege, i to je bilo to. 1500 upoznatih muškaraca zvuči kao puno prilika, ali raspodijeljeno kroz 15-20 godina zapravo i nije toliko puno.



Skočimo sada na početak 21. stoljeća. Što se promijenilo? Začudo, broj kontakata ostvarenih preko škole, posla i obitelji/prijatelja nije toliko puno porastao, čak ni kada se uzme u obzir puno dulje vrijeme boravka na seksualnom tržištu (do 50-ak godina). Ako je broj kontakata preko društvenog kruga prije jednog stoljeća bio 1500, sada je možda 2500, što nije ni izbliza toliko velik skok kao prije sa 100 na 1500. To je zato što su društveni krugovi trajno ograničeni manjkom vremena i prostora i mogu se samo širiti linearno. Što još ima novoga?

1) Mogućnost upada na hladno. Žena se može lijepo srediti, otići u disko i tamo u jednoj večeri iskusiti pozornost desetak muškaraca. Pod pretpostavkom da žena izlazi svakog tjedna, svake godine će iskusiti udvaranje otprilike 500 novih muškaraca, što nam daje ukupno 7 500 novih udvaranja doživljenih kroz njeno glavno razdoblje poželjnosti (zbog jednostavnosti sam uzeo da godina ima 50 tjedana, te pretpostavio da počevši od 16. rođendana izlazi tijekom sljedećih 15 godina, na početku više, a kasnije manje). Kada to dodamo na već izračunat broj od prije (2500), dobivamo ukupno 10 000 udvaranja. To jest puno, ali moramo imati na umu nekoliko faktora:

1A) Skok sa 1500 na 10 000 i dalje nije toliko šokantno povećanje. Iako se radi o skoku od 6 puta nakon prethodnog skoka od 15 puta, ni kod jednog ni kod drugog skoka nije još prijeđena granica u kojoj bi primljena količina udvaranja sama po sebi trajno naštetila ženinoj sposobnosti vezivanja i osjećanja leptirića. Počele su se javljati neke negativne posljedice, no nisu se toliko razmahale.

1B) Ne izlaze sve žene toliko. Mnoge žene izlaze rjeđe, ili izlaze uvijek s istim društvom i vise na zidiću (opet društveni krug) umjesto u disku. Postoje znatne razlike. Većina djece rođena od II svj. rata do 70-ih, dakle roditelja manje više svih onih koji se danas natječu na seksualnom tržištu, spada u ovu kategoriju. Ta generacija roditelja je već imala maksimalan društveni krug, povremeno su išli na plesnjake, ali oni su bili tek u povojima i partijanje je u to doba još bilo prilično pitomo. Danas u ovu kategoriju spada samo malen (ali ne beznačajan) dio njihove djece.

1C) Kako bi žena iskusila navedenu količinu upada na hladno, mora se barem malo potruditi. Mora se lijepo srediti, izaći iz ugodnosti svoga doma, dogovoriti se s prijateljima, doći do lokacije (ponekad po lošim atmosferskim prilikama) i ne držati se potpuno zatvoreno. Muškim čitateljima je možda smiješan opis ovoga kao "značajnog napora", no značajan napor to ipak jest.

Nadalje, budući da je dnevna igra koju sam opisao u knjizi i dalje prilično rijetka, ne događa se često da ženi upadaju nepoznati ljudi dok se bavi svojim svakodnevnim životom na danjem svjetlu bez alkohola. Žena koja ne ide često vani na društvena događanja neće iskusiti ni blizu navedenog broja iskazanih interesa. Ako ne izlazi iz kuće, nema novih prilika.

Dakle, sada imamo 10 000 udvaranja, i to samo ako je žena party tip koji voli izlaziti. Ako je sramežljiva i većinom stoji doma, njen broj muškaraca koji će joj se pokušati nabacivati tijekom cijelog života će biti daleko manji, opet ne više od nekoliko tisuća. To jest strašno i ima popriličan efekt na seksualni život bilo kojeg pojedinca, ali opet i nije tako strašno. No, pričekajte trenutak - nešto smo zaboravili...



Društvene mreže i online dating stranice (granica je tanka) omogućavaju ženi primanje nezamislive, kolosalne količine pozornosti. Koliko je velika ta pozornost? Pa, ako bismo onih 100 udvarača s početka zamislili kao običnu kućicu s dva kata, pozornost s online dating stranica i društvenih mreža bila bi velika poput Burj Khalife (aka Burj Dubai), najviše zgrade na svijetu.


Broj poruka primljenih na dating stranici OkCupid tijekom 7 dana.


Broj poruka primljenih na dating stranici OkCupid tijekom 120 dana.

Biti ćemo konzervativni i reći da prosječna žena skromnog (!!!) izgleda online dobiva 25 poruka tjedno (3,5 poruka na dan), što je cca 1250 tijekom jedne godine. Iz samo jednog online izvora.

Sve druge dating stranice - Iskrica, MeetMe, Požuda, Twoo, Badoo, Tinder, Instagram i sl. - sve one slijede sličnu dinamiku u brojnosti poruka i odnosu poruka po spolu (u prosjeku - Iskrica je najaktivnija, znatno veća (kod nas) i od OkCupida i od Tindera, dok je Požuda mala i slabo aktivna stranica, a Facebook donosi manje poruka od nepoznatih muškaraca, no zato osigurava kontinuiran pritok izraza interesa od poznatih, što je vrlo slično). Žena registrirana na više od jedne takve stranice dobiva toliko višestruko više pozornosti. No zbog jednostavnosti, pretpostavit ćemo da žena boravi na samo jednoj stranici i doživljava spomenutih 1250 novih udvaranja godišnje. Tijekom istog vremenskog razdoblja kao i za izlaske, zaokružujemo to na ukupno 20 000 udvaranja.

20 000. Za usporedbu, to je kao da žena svaku večer svog života provodi u disku prepunom kobasica. Izrazi interesa nikada ne prestaju. Možeš li zamisliti posljedice na njen ego? Kako bi ti kao muškarac reagirao da tijekom tvog života 20 000 žena izrazi interes za tebe, i to samim time što si im se pojavio u vidokrugu? A ovo je konzervativna procjena; žena koja je na više društvenih mreža istodobno ili koja aktivno provodi attention whoring (npr. seksi slikama na Instagramu) može iskusiti još na desetke i desetke, pa čak i stotine tisuća izraza interesa. Nebo je granica.

No priča još nije gotova. Problem s tom gigantskom količinom pažnje koju žena dobiva nije samo u njenom obujmu. Drugi problem je to što pametni telefoni omogućavaju ženi primanje navedene količine pozornosti 24 sata na dan, non-stop. Dobiva je dok leži u krevetu i gricka čips. Dobiva je dok razgleda odjeću u trgovini. Dobiva je čak i u trenutku dok istodobno prima pozornost od drugog muškarca (npr. poruka od novog udvarača joj stigne dok je na spoju), što u slučaju diska nije moguće; rijetko je da se ženi više muškaraca udvara u istom trenutku.

Nadalje, priljev pozornosti se ne gasi time što je ona ugasila telefon ili joj se istrošila baterija. Dok kod muškarca prestanak napora uloženog u online igru znači trenutačan prestanak priljeva prilika iz online igre, kod žene se poruke i prilike samo nastavljaju gomilati. Ako zbog oštrog ispitnog roka ona deaktivira sve svoje uređaje na tjedan dana, svejedno će je kada se opet pojavi dočekati deseci i deseci poruka. Što se već ostvarenih kontakata tiče, muškarcu će vrlo rijetko neka žena poslati poruku i pitati zašto se ne javlja, no obrnuto ne vrijedi. Jednom kada je postavljen, priljev novih i novih udvaranja muškaraca za ženu nikada se ne zaustavlja.

Online dating + smartphone = DROGA ZA ŽENE




Znam što sada moji ženski čitatelji misle: "Muškarci isto imaju smartphoneove! I oni su jednako opijeni pozornošću kao i ja!" Ta misao je, nažalost ili nasreću, potpuno pogrešna. Evo zašto:

- prosječan muškarac od samog početka dobiva oko 50 puta manje pozornosti od prosječne žene
- prosječan muškarac vrlo brzo prestaje dobivati pozornost ako prestane ulagati trud
- prosječan muškarac pozornost dobiva samo u obliku potencijalnih prilika koje mogu i ne moraju prerasti u išta više. Psihološki efekt "možda, ako se sve posloži" nije ni izbliza isti kao psihološki efekt koji nosi "garantirana stvar, trebam samo izabrati i reći da".

Ukratko, ženski priljev pozornosti iz online datinga je potpuno pasivan, dok je muški rulet koji traži ogroman napor za moguće pretvaranje u nešto konkretno. Zaviri u mobitel prosječne žene koja trenutno ne poduzima baš ništa i vidjet ćeš pomahnitali jukebox s blještećim svjetlima i indikatorima na sve strane; zaviri u mobitel prosječnog muškarca koji trenutno ne poduzima baš ništa i vidjet ćeš poruku od njegovog mobilnog operatera s ponudom za povoljniju tarifu.

Žena koja je vlasnica smartphonea polako gubi sposobnost osjećanja ljubavi.


Nije nimalo slučajno da siromašnije zemlje gdje pametni telefoni još nisu postali sveprisutni u pravilu imaju kvalitetnije žene i/ili žene koje traže manje igre. Kako ovi novi mobiteli ostvaruju sve veću penetraciju (heh) tržišta u nekoj zemlji, žene postaju sve više amerikanizirane: sposobnost koncentracije im opada, kriteriji im rastu, postaju neugodnije i nestabilnije, te doživljavaju sve simptome rastapanja reaktora koji pogoni njihovu sposobnost vezivanja.



Uskoro će svaka žena na svijetu imati smartphone (ili njegove još naprednije varijante poput Google Glass-a) i sama ideja vezanosti i ljubavi će izblijediti sve dok ne postane relikvija koju viđamo samo u starinskim filmovima. Do tada, svaki put kada upoznam curu koja nema Facebook ili barem nikada ne posta na njemu i nema smartphone, moje lice se ozari. Znam da će biti toplija, jednostavnija, pouzdanija, i da ću doživjeti iskustvo koje će me više dotaknuti nego ono s prosječnom ženom.

S tim rečenim, bilo bi glupo zanositi se i fantazirati da je posebna i odmah vrijedna ekstra pažnje samo zato što nema smartphone (ili zato što ne ide u disko ili si je upoznao u knjižnici). Da su se negativne promjene na seksualnom tržištu počele događati tek s online datingom i mobitelima, sasvim sam siguran da ne bih imao o čemu pisati jer bi se svi potencijalni čitatelji uspješno držali "pravog puta do njenog srca".

Oznake: sociologija, Smartphone, mobitel, interes, žene, teorija seksualnog tržišta, online dating, narcizam, samopouzdanje, attention whoring


- 07:19 - Komentari (25) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.09.2012.

Nadigravanje

Jedna od grešaka koju mnogi igrači počine prilikom proučavanja vještine je definitivno nadigravanje - upotreba pretjerane doze igre u odnosu na onu koja je potrebna. Kako i ne bi? Kada vidiš kako dobro funkcioniraju neke od glavnih tehnika, jasno je da ćeš ih poželjeti primjenjivati svugdje i tako i ponekad pretjerati. Da se odmah razumijemo - a tu pravilnost nisam izmislio ja - nadigravanje je bolje od podigravanja (upotrebe premalo igre), isto kao što je biti agresivan bolje nego biti previše bojažljiv. No još je bolje znati što radiš. Evo vam primjera jednog SMS razgovora tog tipa:

(curi kojoj je upoznao u disku prošle večeri)
on: hej nestašna
ona: tko je nestašna? tko je to??
ona: tko je nestašna? tko je to?? (20 minuta kasnije) (bez žurbe, gospodo.... 20 minuta je dosta vremena op.prev.)
on: Lol...već si me zaboravila (neloš početak, op.prev.)
ona: pa, tvoj broj nije u mom imeniku. bolje da mi kažeš tko si. ne sviđa mi se pogađanje
on: haha...ali sviđa mi se kada pogađaš... moja nestalna noćna ptico (moj nadimak za nju)
ona: oh! [njegovo ime], zašto si me nazvao nestašnom? kakvo sam sranje napravila? i kako si ti?? kada si se vratio?
on: jer ćemo sljedeći put kada se vidimo biti nestašni.... zajedno... lol
ona: whaaaaa? wow .lol. zvuči strašno. sad se pitam bi li se trebali opet vidjeti. lol. (seksualiziranje razgovora i seksualne insinuacije prije barem poljupca NISU dobra ideja, op.prev.)
on: Lol...opet si nestalna... ovaj put bi trebala dovesti prijateljicu da vidimo mogu li ti ostvariti fantaziju (rekla mi je da je biseksualna ali da nije nikada probala)
ona: ne. nema potrebe za tim.
on: znači nemaš prijateljicu koja ti se sviđa...
ona: Samo ne volim uvaljivati prijateljice u nevolje...
on: znači ja sam nevolja... heh
ona: ako inzistiraš to raditi onda jesi.... lol
on: Lol...obožavaš kada inzistiram... (ovakva vrsta guranja kroz primjedbu je inače sasvim dobra stvar, samo je ovdje prekasno i promašeno, op.prev.)
ona: da ali ne s takvom vrstom nevolje
on: Znači imaš prijateljicu o kojoj fantaziraš... pričaj mi o njoj
ona: hajdemo samo promijeniti temo. nisam više za nevolje. umorna sam. i imam još puno važnih stvari za raditi i razmisliti.
on: umorna u 10 ujutro...lol... pa nemaš 62 godine
ona: još bolje, nađi si nekoga drugoga s kime ćeš izazivati nevolje. to je ok. samo zaboravi sve. ugodan dan.
ona: zašto nikada ne možeš biti ozbiljan? stvarno!
on: lol... Kladim se da ti nijedan bivši nije mogao podnijeti tu tvoju osobinu... čujemo se
ona: k
ona: sorry [njegovo ime]. jednostavno nisam raspoložena. (1 sat kasnije)
on: zvučiš kao da jesi... izgleda da ti treba maženje
ona: bit ću ok
on: maženje je obavezno... gdje ćeš drugdje pronaći velikog plišanog medvjedića poput mene
ona: haha. veliki plišani medvjedić. da, volim plišane medvjede
on: ok... možeš me tretirati kao svog plišanog medvjeda.... ali bez čupanja mojih ušiju (dobar! puno suptilnije, op.prev.)
ona: haha. smiješan si. hvala. :*
on: I tako od ne poznaš me .... do ne želiš me više vidjeti... do smijanja sa mnom.... gđice nestalna... još je samo ostalo da opet vrištiš... (oh zaboga!!! op.prev.) kakav je utorak?
ona: aw. imam nastavu utorkom, četvrtkom, petkom i subotom. može li srijeda? ili subota popodne? (phew! ne mogu vjerovati da je prošlo, op.prev.)
on: nastava čak i noću? (sasvim nepotrebno, dosta zajebancije, op.prev.) utorak ili srijeda u 9 navečer
ona: da. nastava utorkom završava u 9 navečer. ali radim danima ne mogu dugo ostajati vani, samo vikendima.
on: Ok, idemo onda srijedu navečer
ona: ok pokušat ću (isparivanje na vidiku, ili možda ne, op.prev.)
ona: dobar dan. (ponovno se javila nakon 2 sata)
ja: Tko je ovo? Bolje da mi kažeš tko si... ne volim pogađanje (referencira ono njeno od početka, ali zašto se zezati ad infinitum kada ne možeš ništa više dobiti? spoj je već potvrđen, op.prev.)
ona: i ovdje isto. Samo zaboravi na ovu poruku i moj broj i učinit ću isto... zbogom
on: LOL imaš više drame nego Quinn iz Gleea (popularna američka serija, op.prev.)
ona: daj začepi
on: Možeš li ostati ljuta 3 dana... jer ćemo onda imati seks pomirenja.... to bi bilo vruće
ona: koliko ćeš me nastaviti smetati, ha??! što zapravo hoćeš?
on: Za nekoga tko može biti tako ženstvena i senzualna, svakako se dobro trudiš to prikriti... zašto misliš da ti se sviđa biti sa mnom...
(tišina)



Ilustracija nadigravanja (2 MB)

Moja pretpostavka, kao i kod "Al' ono fakat! Tvoja pi*ka je super!", je da je tip prilično zgodan i da može bez problema skupiti nekoliko brojeva u disku, ali da ga ubija manjak igre. Ili točnije rečeno, vrlo umjetan i posljedično odbijajući dojam koji ostavlja svojim pretjerivanjem i upornim seksualiziranjem razgovora. Nije uopće morao raditi ikakvo zadirkivanje osim početnih par rečenica prije nego ju je pozvao na spoj. Nakon svega što je zabucao, bilo je čudo da je prihvatila (iako su postojale šanse da ispari).

No svejedno, imao je nešto... i onda je to pokvario opetovanim nadigravanjem tamo gdje igra više nije bila potrebna. Mogao je na njenu novu poruku samo odgovoriti s "da?" i njegove šanse da će za 2-3 dana istraživati njenu vaginu svojim mesnatim instrumentom bi ostale na oko 50% umjesto da se srozaju na samu nulu. To je, dame i gospodo, nadigravanje (eng. overgaming) u najčistijem obliku. Ja sam fan izbjegavanja dugotrajne pisane komunikacije jer, unatoč svom potencijalu povećavanja privlačnosti, sadrži i jednako toliko mina na koje će početnik zasigurno naletjeti. Isprobavati na vlastitu odgovornost.

Druga varijanta nadigravanja je malo suptilnija, češća, i lakše objašnjiva. Radi se o racionalizaciji neodlučnosti,
Ili ti se ukaže prilika, propustiš je ili si previše nesiguran da bi eskalirao kako treba, pa to racionaliziraš u nadigravanje kojim ćeš "povećati svoje šanse prije nego nešto poduzmeš". Dok smatraš da tako radiš nešto korisno za sebe, s njene strane to izgleda kao lamatanje utopljenika koji se hvata za slamku nakon što je propustio uzeti ponuđeni pojas za spašavanje. To je spor, mučan put u Jednoitis bez povratka.

U osnovi, izvršiti nadigravanje znači predriblati samoga sebe.



Nema ništa loše u pretjeranom sarkazmu i zezanciji (opet napominjem, bolje je tako nego obrnuto!), ali najbolja igra je internalizirana igra. Nekoliko slučajeva nadigravanja je nužan put kojim se mora proći prije nego izbrusiš svoja osjetila.

Oznake: igra, nadigravanje, SMS, mobitel, srednja igra


- 19:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.06.2011.

Alfa pisana komunikacija

Kada se piše poruka ljepšem spolu, bio to SMS, chat, e-mail, poruka na frižderu itd., moguće je puno stilova. Budući da je s poplavom mobilnih telefona i poremećaja pozornosti značajan dio ljudi počeo komunicirati većinom preko mobitela i Facebooka/MSN-a, to je dovelo do mnogo posljedica, dobrih ili loših ovisno o pogledu.

1) Pisana komunikacija je slab način izgradnje privlačnosti, empatije, razumijevanja i povezanosti. Mail ili duža poruka strukturirana poput pisma ima šansu no, suočimo se s tim, tko još danas piše pisma? Što je poruka kraća (gdje su na dnu chat bljuvotine tipa "hej" "hej" "što radiš" "ništa. a ti" "ništa" "ok" "ok"), to ima manje vrijednosti u ovom pogledu. Ipak, to ne znači da i najkraća poruka nije važna.

2) Pisana komunikacija ne prenosi glas i jezik tijela, koji čine većinu ljudske komunikacije (znanstvenici se slažu između 60 ili 70%). Postoji šansa da neće biti moguće potpuno prenijeti kompleksne pojmove, a već blagi sarkazam, očit licem u lice, ima potencijal da bude krivo shvaćen.



Stoga bi bilo dobro izbjegavati pisanu komunikaciju u korist stvarnije, poželjno razgovora uživo, a u najgorem slučaju telefonskog razgovora (ovo bi mogao biti problem jer se danas više nitko ne javlja na svoj prokleti telefon headbang).

Bavimo se muško-ženskom komunikacijom. Već smo rekli da mali detalji poput stila mogu biti atraktivna Alfa kvaliteta, a dio toga je ne biti očajan. Upoznali ste nekoga, napravili ok početni dojam i dobili broj mobitela/Facebook/e-mail kako bi se dogovorili za sastanak. Ako ne uspijete popričati u stvarnom telefonskom razgovoru ili ne znate što biste u takvom razgovoru rekli, ostaje vam pisana komunikacija. Ako se ni tada ne možete dogovoriti za sastanak, onda to nije osoba za vas.

Zbog navedenih ograničenja, ne postoji mnogo načina na koje možete poboljšati situaciju, no postoji milijardu kojima je možete pokvariti. Nemojte pričati komplicirane viceve i objašnjenja u SMS-u i chatu u pokušaju da poboljšate dojam, osim ako niste ekstremno duhoviti vjerojatno neće imati željeni učinak. Nemojte pisati duge paragrafe o vašem današnjem uspjehu na poslu ili faksu, pokušaj impresioniranja je bolno očit. Sačuvajte ih za stvarnost. Budite kratki, brižni ali neuhvatljivi, i držite se pravila:

Ignissovo pravilo #1: Zamisli da tvoju poruku objave na internetu ili jumbo-plakatu uz cestu. Bi li ti bilo neugodno? Bi li mislio da zvuči glupo? Ako da, to nije dobra poruka.


Primjer ok SMS razgovora:
Ti: Hej, (njeno ime). Što se radi?
Ona: Hej! Šetam psa, a ti?
Ti: Je li od one vrste koja stane u torbu? Ja planiram društveni život. Idemo vani u (mjesto), (dan) navečer? :)
Ona: :D neee, labrador je. Super, onda negdje oko X sati?
Ti: U X sati. Doći ću po tebe


Primjer slabog SMS razgovora:
Ti: Hej, (njeno ime). Kako si? :D Ja sam završio sve ispite (i to s 5), jesi li slobodna ovaj tjedan?
Ona: Zdravo, dobro sam. Možda, što si mislio?
Ti: Pa, ako si slobodna i ako želiš, htio bih te pozvati na kavu :) Ja mogu stvarno bilo kad, odgovara ti možda (dan)?
Ona: Možda, javim ti taj dan.

Primjer super SMS razgovora:
Ona: Hej! Kako ide? :)
Ti: Sve cool... spašavam svijet... pišem blog...
Ona: Blago tebi, ja sam bila na poslu i osjećam se kao da svijet treba spasiti mene :)
Ti: Idem sutra na (događaj) u (x sati), dođi sa mnom. Ne mogu ti obećati da ću te spasiti, samo malo utješiti.
Ona: haha, ne znam hoće li to biti dosta ali može!
Ti: Nađemo se u (x sati) kod (lokacije)

Primjer katastrofalnog SMS razgovora:
Ti: "Kaže sarma Šnicli:
-Blago tebi,stajno te tucaju.
A Šnicla će njoj:
-Ko te jebe kad si smotana."
Ona: ???
Ti: Hej, (ime) je, onaj kojeg si upoznala na (lokaciji). Oprosti ako je bio loš vic, mislio sam da će ti se svidjeti.
(tišina)


Napomena: ne upotrebljavajte riječ 'spoj' osim ako je ne želite uplašiti. Daljnji primjeri i prijedlozi razgovora dobrodošli!

Oznake: tekst igra, alfa, beta, mobitel, SMS, telefon


- 10:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu