Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

petak, 29.08.2014.

Nema zemlje za kukavice

Živio jednom jedan pobožan starac. Kako su se njegovi dani bližili kraju, sve je više osjećao da u svojem dugom životu nema ničega čime bi se mogao pohvaliti.

Padao je na koljena i molio: "Bože, poslušaj me! Bio sam dobar čovjek. Do sada Te nisam ništa molio i davao sam Ti hvalu za sve što si mi darivao. Zato Te molim, usliši mi ovu molbu: Daj da jednom do­bijem na lutriji!"

Prošli su tjedni, ali ništa se nije dogodilo. Zato je opet molio za dobitak na lutriji. Opet ništa.

Nakon mjeseci neuslišane molitve opet se obratio Bogu: "Gospodine, hoćeš li me na trenutak saslušati? Sve što molim je jedan dobitak na lutriji!"

I s neba se začuje glas: "Pa kupi već jedom tu srećku!"

- narodna pripovijest

Koliko ste vi ove godine napravili upada?

Od početka godine ja sam napravio otprilike:

- 90 upada online
- 8 upada u noćnoj igri
- 11 upada u dnevnoj igri
- 4 upada u društvenom krugu


(ovaj popis sadrži samo ciljane, namjerne upade - ne računamo situacije gdje je kontakt bio slučajan ili gdje je neka cura sama upala meni, bilo to kao rezultat niše koju sam si izradio ili nečega drugoga)

Vaša reakcija na ovaj popis može varirati ovisno o vašoj sredini, karakteru, iskustvima i stilu. Nekima je ovo nezamisliva količina upada. Nekima je ovo sitnica koju naprave u dva dana. Ako vam se kao vrlo aktivnom igraču čini da mojih upada nema dovoljno, ili da su moji upadi previše usmjereni na online sferu, sasvim ste u pravu. Naime, za mene vrijede dva faktora:

1) Naposljetku, dragi čitatelji, ja sam običan čovjek
Koji ne traži ništa više od obične šanse
Živjeti točno kako želi, i raditi upravo ono što hoće...
Prosječan čovjek sam ja, bez ekscentričnih prohtjeva,
Koji voli živjeti svoj život, bez nemira,
Čineći što god misli da je najbolje za njega,
Pa... samo običan čovjek...




2) Iako podložno svim ograničenjima navedenim u ovom videu, ja se zapravo volim vezivati i dugo ostajati sa ženama dokle god one ispunjavaju neku razinu kvalitete. Dakle, često sam u razdoblju gdje je moja potreba za upadima znatno smanjena, prigušena ili čak eliminirana.

Vjerovali ili ne moj broj upada smješta me u vrh hrvatske populacije, čak i kada se uzme u obzir postojanje žednih Beta tipova koji (najčešće putem inferiornih online knala, npr. na Facebooku) upadaju ženama brzinom mitraljeza. Ako muškarac želi napraviti nešto od sebe, duguje si poduzeti nešto. Nažalost, postoji uznemirujuće velik broj muškaraca koji ne naprave niti jedan upad godišnje, pa čak ni mjesečno.

Blago rečeno, to je i osobna i nacionalna katastrofa. Izuzimajući biljojede, za koje je potpuno odricanje od žena 100% diskretno, svjesno i planirano te im se stoga nema što zamjeriti, ova vrsta muškaraca provodi svoje vrijeme u jednoj i samo jednoj stvari: prigovaranju.




Ne znam za vas, ali mene užasno ljuti dobiti mail u kojemu me netko pita kako doći do cure (bila to neka određena cura ili samo cura općenito) i nikada ništa ne poduzima. Alternativno, fantazira o tome kako je nevjerojatan igrač kojemu ne trebaju trikovi kao što je igra. Ako ne pokušavaš postići nešto, nemaš pravo prigovarati na svoj prisilni celibat. Smrskaj svoj ego i pokreni se.

Da, stvari su u k**cu, i ja to prvi kažem. Da, seksualno tržište je postalo vrlo nepravedno. Da, cjelokupno društvo živi glave zabijene u pijesak. Da, potrebno je sve više i više igre. Da, sve je manje i manje kvalitetnih žena. Ali ništa od toga nije izgovor da samo sjediš i prigovaraš.

Prestani prigovarati i vuci guzicu. Poduzmi nešto! Nitko to neće učiniti umjesto tebe.

Oznake: muški hrčak, racionalizacija, igra općenito, interna igra, rana igra, upad


- 15:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu