Arhiva:
O Ignissu

Dobrodošli na najbogatiji repozitorij znanja o zavođenju i muško ženskim odnosima na Internetu. Ako ste muškarac, vjerojatno vas najviše zanima igra, o kojoj je pisano u šest kategorija:
- Igra općenito
- Interna igra (samopouzdanje)
- Upadi (upoznavanje)
- Srednja igra (spojevi i komunikacija)
- Kasna igra (seks)
- Završna igra - veze i brakovi

Ženama igra nije dostupna, no za njih svejedno postoji mnogo korisnih savjeta. Mogla bi im biti važna i analiza percepcije i realnosti tijela, kao i poučne priče o curama koje vole kretene.

Zabavni testovi čekaju odvažne čitatelje oba spola.

Ovaj blog je također bogat izvor edukacije o ljudskoj seksualnosti i svim društvenim pojavama koje proizlaze iz nje. Obrađene su sljedeće teme:

- Kako ljudi biraju svoje partnere?
- Muška seksualna hijerarhija (Alfa i Beta)
- Sociološki podaci i analize
- Feminizam
- Aktualna događanja
- Tipične racionalizacije o seksualnom ponašanju
- Umjetnost vezana za seksualnost
- Putopisi i usporedbe seksualnih tržišta diljem svijeta.

Osim seksualne tematike, povremeno pišem i o drugim stvarima, tako da možete poviriti i opće-filozofske članke, zabavu i parodije, te anomalije.

Arhiva po mjesecima:
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (2)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (1)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (3)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (3)
Ožujak 2015 (3)
Veljača 2015 (3)
Siječanj 2015 (5)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (5)
Listopad 2014 (5)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (6)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (8)
Travanj 2014 (8)
Ožujak 2014 (8)
Veljača 2014 (9)
Siječanj 2014 (7)
Prosinac 2013 (11)
Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (14)
Rujan 2013 (9)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (6)
Travanj 2013 (5)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (6)
Živi dugo i igraj.

Ponestalo vam mojih sadržaja? Evo vam onda još neke stvari koje se tiču igre:

- Moj popularni vodič zavođenja "Umijeće Igre"
- Moj forum
- Moji newsletteri iz 2013. i 2014. godine
- Moja kolumna na Return of Kingsu
- RooshV
- Roissy (Heartiste, Chateau)
- Dalrock

Ostali zanimljivi sadržaji:

Without Hot Air
Non-Intervention
No-nonsense Self-defense
The Social Pathologist

Igniss - Gdje politička korektnost odlazi umrijeti.

petak, 27.01.2012.

Kako pretvoriti curu u rezervu

Anonimni čitatelj D.G. piše:

Hejj Igniss, ti si expert za zavođenje, veze i ljubav, nadam se da ćeš mi htjeti pomoći ;) imam jedan veliki problem, a pomoć i savjet koji tražim i nije baš kavalirski, više je muljatorski i pomalo sebičan, no ako želiš pomogni ...

Ja sam u 20-im. U vezi sam s jednom curom nekoliko mjeseci, nazovimo je N., ali sam izgubio interes i zanimanje prema njoj, pogotovo kad sam ima nekih mjesec dana uoči božićnih blagdana na poslu upoznao jednu kolegicu, dakle jednu drugu curu koja me je "oborila s nogu", jednostavno ovo mi se nikad nije desilo ali onaj pogled, oči, smješak, njezina otvorenost, osobnost, poslovna ili privatna komunikacija sve mi je sexy, jooojj jednostavno sam kao "začaran" s njom, još kad sam saznao od nje da je solo totalno sam poludio, i sad mojim mukama i problemima već mjesec dana nema kraja .

Problem je u tome što želim ostaviti sadašnju curu, ali kako da joj rečem da me ne zanima više, jer jednostavno moram pokušati ostvariti vezu s ovom kolegicom koja me je tako oborila s nogu, vjeruj mi to je baš "ljubav na prvi pogled" koja mi se nikad do sad nije dogodila, i ovih mjesec dana otkad je znam me je doslovno uništilo, jer stalno razmišljam kako da prekinem s sadašnjom curom iako me boli srce kad na to pomislim, ali problem nije samo taj kako s njom prekinuti, problem je što bi ja s druge strane želio ostati s njom (današnjom curom N.) u "fer i prijateljskim" odnosima tako da mi bude "rezervna cura" u slučaju da kod ove "kolegice s posla" ne uspijem, pa da se mogu vratiti u staru vezu i svi sretni i zadovoljni.

Kako da ostvarim svoj cilj i izađem iz veze s sadašnjom curom, ali opet da ostanem s njom u "fer i prijateljskim" odnosima, odnosno da je ostavim za "rezervnu curu, ali naravno da se ona tako ne osjeća" ako mi kod ove kolegice s posla ne uspije, znači moja najiskrenija rečenica (čitaj: rečenica tipične muške svinje) iz srca bi glasila ovako: "N., sorry ali želim da prekinemo, jer planiram ući u vezu s drugom curom, ali želim da ostanemo u "fer i prijateljskim" odnosima jer te mislim držati kao "rezervnu curu" ako mi s ovom ne uspije !! "


(Ilustracija muške svinje, dodao Igniss)

Evo Igniss rekao sam ti svoj problem, kako da od ove svoje iskrene želje i plana, odnosno rečenice tipične muške svinje, napravim scenarij ili neku rečenicu na koju neću dobiti od sadašnje cure trisku + doživotnu mržnju, već da dobijem to da sadašnju curu N. nakon prekida držim i imam u nekoj takozvanoj "prijateljskoj zoni" kao "rezervnu curu-a da ona to ne doživljava tako" kojoj ću se javiti ako mi kod ove "kolegice s posla" ne uspije ?

Ako Igniss smatraš da je ovo neizvedivo, ili da je izvedivo, ali da je neukusno i sebično, ok, ne trebaš pomoći, poštujem to, i ja se osjećam kao sebični kreten :( dok razmišljam kako da ovo napravim, ali me tješi to što znam da ovo što sad ja kao "muškarac" pokušavam napravit, da to cure redovito rade s muškima i to bez ikakve grižnje savjesti, samo te stavi pod parolom "prijateljstva itd... heheh one su vještije od mene" u "rezervnog dečka", pa ja tebe pitam kako da ja to napravim u svojoj situaciji, da curu stavim u "rezervnu curu" ?

Hvala


Tko god je mislio da nekome neću dati savjet zato što to nije kavalirski se grdno vara. Ja ne govorim ljudima što moralno imaju raditi ili ne raditi, već samo promatram. Uostalom, već sam pisao da je kavalirstvo na samrti...


Kavalirstvo je danas u istom stanju kao i Costa Concordia

Dobre vijesti! Ovo je itekako moguće i osobno sam to doživio. Cura u pitanju je uistinu bila "rezerva", i ne samo da joj to nije smetalo godinama, već je zbog toga i sve više fantazirala o tome kako će popraviti stvari, učiniti sve da se vrati na staro, blah blah blah... uglavnom, godine su prošle i još se nije ništa promijenilo. Istina, ne mogu reći da je to garantirana reakcija - podloga svakako postoji, kao što se vidi i ovdje, ali uvijek će utjecati jako puno faktora. Mogao bih reći nešto tipa "šanse za uspjeh su 50%", ali to bi bilo vrlo neumjereno. Jedino ti možeš procijeniti rizik.

Mislim da imaš dobar početni stav, pogotovo što prepoznaješ da je za cure to uistinu modus operandi. O tome će biti više riječi poslije, no dobro je da te neće sputavati grižnja savjest. Također mislim da se moraš osloboditi tog mentaliteta "zaštitne mreže". Mentalitet obilja, sjećaš se? Tvoj stav mi se trenutno čini kao malo nezdrav za tebe u smislu da se po tvom tonu doima kao da ćeš propasti ako ne uspiješ ni s jednom ni drugom. Vjeruj mi, ako si u poziciji da razmišljaš o ovakvim manevrima, treća je odmah iza ugla.

Zanimljivost: tvoja trenutna opsjednutost kolegicom, tako da kažemo Jednoitis, te čini privlačnijim tvojoj sadašnjoj curi N., jer tvoje ponašanje očito zrači onim nedostižnim "nije me briga". No budući da to trenutno nije ono što želiš...

Cijela stvar se može izvesti na dva načina, koji ovise o nekim stvarima koje nisu sasvim definirane. Kao prvo, što ta kolegica osjeća za tebe? Dobivaš li od nje nekakve indikatore interesa? Jeste li već bili vani? Zna li da si ti u vezi i poznaje li osobno N.? Pa evo, da izvidimo oba načina...

1. Pokreneš stvari s kolegicom, a N. ništa ne kažeš sve dok sama ne sazna. Kada sazna i (predvidljivo) te napadne jer si je prevario, ponašaj se hladno i udaljeno, kao da se apsolutno podrazumijeva da moraš imati malo slobode i da je ona nerazumna jer joj to smeta. "Volio bi da smo mogli o tome prije razgovarati" je dobar izgovor koji ne prihvaća nikakvu krivnju. Bez ispričavanja. Bill Clinton je upotrebljavao samo slavno "Učinio sam neke pogreške" i to je bilo sve. Zatim joj reci da moraš razmisliti o svemu i da želiš popraviti stvari između vas, ali nastavi kako već jesi. To će ti dati ekstra vrijeme (barem par tjedana) da iskristaliziraš situaciju s kolegicom i vidiš ima li tu čega. Slučaj koji sam spomenuo na početku se odigrao upravo tako, samo je to "vrijeme" potrajalo 5 godina.

Ako trenutno nisi u nikakvom bližem kontaktu s tom kolegicom i nisi niti siguran bi li ona nešto htjela s tobom, preporučam ovo. Ako nešto loše krene i to ti ne uspije, nitko neće saznati. Čak i ako sazna, nisi ništa loše napravio i opet bi N. bila ta koja je malo previše posesivna ("Lijepo je da se tako brineš za mene" su riječi koje bi ti mogle zatrebati ako budeš optužen za nešto.)

UPOZORENJE! Razmisli je li dobro upuštati se u išta s tom kolegicom, iz sasvim drugog razloga. Ako ti o tom poslu ovisi egzistencija, znaj da takve romanse znaju loše završiti (također zato što poslovni konflikti mogu zasmetati ljubavnoj vezi), a kada završe postoji dobra šansa da netko ostane bez posla. Jesi li spreman to riskirati?

2. N. staviš u rezervu, a tek onda nešto pokušavaš s kolegicom. Ako tvoja kolegica zna za L. i nije voljna ništa raditi dok si s njom, ovo ti je jedina opcija. Isto tako ako se njih dvije već poznaju, ili ako jednostavno nije moguće privatno nešto pokušati s njom. Ako kolegicu bude zanimao tvoj status, uvijek možeš upotrijebiti dobro staro "To je komplicirano".

Kako tvoju trenutnu curu staviti u rezervu? Posjedni je za "razgovor" i nježno joj objasni da ti treba malo prostora. Nešto tipa "znaš da te volim, ali moram razmisliti što bi sa sobom" bi trebalo biti dobro. Ne želiš porušiti nikakve mostove. Naglasi da se želiš i dalje čuti s njom i da vidiš nešto u budućnosti, samo da ti treba vremena. Ako ona na to svejedno reagira loše, vrijedi sve rečeno pod 1. Ne bi joj trebao spominjati ništa o kolegici - ako ideš tako direktno, onda je 1 ionako bolja opcija. U slučaju da joj se poželiš vratiti, morat ćeš ići polagano.

Bilo u 1 bilo u 2, nakon što se sazna ili nakon "razgovora", tvoje ponašanje prema N. bi trebalo biti toplo ali distancirano. Apsolutno ne ulazi u daljnje rasprave o tome je li nešto krenulo krivo, ne ispričavaj se, i kloni se melodramatičnih razgovora. Cijelu stvar bi trebao tretirati kao "Kako vratiti bivšu", iako ti tehnički nije bivša. U doba kada sam pisao Kratku povijest Igre, također sam spomenuo Roissya (aka Heartiste), jednog od mojih omiljenih blogera. Ovaj njegov članak bi ti mogao biti od pomoći, isto kao i ovaj. U prvom članku ne zaboravi pročitati komentare za mnogo korisnih savjeta.

Jedan detalj: čak i ako zadržiš trenutnu curu kao rezervu, imaj na umu da bi ona u međuvremenu mogla kratkoročno naći drugoga ili spavati s nekim. Teško je predvidjeti, ali definitivno uzmi u obzir da šansa postoji i hoće li ti to smetati ako se dogodi.

Puno sreće!

- 07:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


Voljeli biste da obradim neku temu ili trebate pomoć s ljubavnim problemom (za oba spola)? Komentirajte/ pošaljite na: ignissblog(na)yahoo.com
Ako ne napišete drugačije, prihvaćate mogućnost njegove prezentacije na blogu. Vašu adresu, sliku, ime i detalje NIKADA NEĆU OBJAVITI.
Na isti mail zatražite dozvolu za prenošenje članaka.


Klikom na gumb ispod otvarate PayPal prozor za donaciju Ignissu.

Molim donirajte jedino ako osjećate da vam je moje pisanje znatno promijenilo život na bolje i želite se zahvaliti i ovim putem. Nemojte donirati kao političku poruku, naknadu ili motivaciju za privatni savjet, ili kupnju knjige alternativnim putem.


Na lijevoj strani prozora možete unijeti iznos (u USD), a na desnoj poruku uz donaciju.

Unaprijed hvala!

Podržite Igniss blog i postanite pokrovitelj na Patreonu